1

Onderwerp: T&T inzending bloemen

Mijn suikerbloemstukje voor de wedstrijd van taart en trends. Helaas waren er niet veel inzending (maar 2!), dus ja dat schiet ook niet erg op. Ik heb meegedaan omdat ik graag wilde weten wat anderen van mn bloemen vinden, iets winnen daar dacht ik al niet aan, ik ben nog te onervaren hiervoor. De lelie die won was gewoon botanisch gezien correct, en dat is mijn stukje nog niet. Ik heb namelijk feedback gehad van de standhouder van flowerveiners, die mij nog even wat tips gaf en vertelde wat er mis was. Daar leer je tenminste van!  :thumb:

Origineel had ik er nog wat fuchsiaatjes in, maar die had ik er bij nader inzien toch beter uit kunnen laten. Toen ik voor mn huisdeur stond viel mn bloemstuk half uit de vaas, ik was zo moe  :lol: Er waren 2 fuchsia's gesneuveld dus die heb ik er bij het maken van de foto maar uitgelaten.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://94.100.121.240/1127600001-1127650000/1127621001-1127621100/1127621064_5_7Mtw.jpeg
http://94.100.115.134/1127600001-1127650000/1127620701-1127620800/1127620735_5_1cSc.jpeg

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

2

Re: T&T inzending bloemen

nou ik doe je dit al niet na hoor, ik vind het super

Kim

3

Ik vind hem toch mooi hoor!!! :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

4

Ik vind het ongelooflijk dat dit suikerbloemen zijn...zo echt....zo knap....dat hier nog verbeterpunten voor zijn...Ik heb hier echt geen geduld voor, denk ik, vind het al knap dat je je er aan waagt!
Heel erg mooi kortom ;)

5

super!

6

Ik vind dat je echt een prachtig bloemstuk hebt gemaakt!

7

Ik vind ze heeeeeeeeeeeeel mooi, ik wou dat ik dit kon.
De orchidee is net echt ende rozen zijn ook geweldig.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

8

Mooi zeg, ik vind je rozen echt super!

Wil je wat tips met ons delen??

Groetjes Eline

9

echt heel knap gedaan!

Groetjes, Dorothea.

10

Super gemaakt :Y

Be in love with what you have

11

Wordt er een beetje :o  van...

Voor bloemen maken moet je inderdaad veel geduld hebben, maar ik word er juist heel rustig van. Er zit meer dan 20 uur in dit boeket totaal. Van taart maken daarentegen krijg ik stress  :lol:

Tips voor de roos: probeer bij het verdunnen van de randen in het begin niet te frillen (hart van de roos). Bij de buitenste bloemblaadjes heb ik én de randen gefrilled én mn metalen ball tool in het midden van het blad gezet zodat deze wat boller komt te staan.

Verder adviseer ik een basis workshop rozen bij madhuri te doen, daar leer je veel technieken om bloemen te maken. Deze roos is net weer anders, maar dat kan je dan ook wel.  :Y

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

12

Ik vind het een prachtig boeket, echt waar, ik wou dat ik dat zo mooi kon! Echt heel mooi en bedankt voor de tips!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

13

Prachtig gemaakt en ook de kleuren heel mooi.
Als hij hier zou staan, zou ik denken dat hij echt was en kijken of er nog genoeg water in de vaas zit.  :lol:

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

14

echt zo knap gemaakt, hartstikke mooi !!!

Groetjes, Conny

15

Wauw!!!! GE-WEL-DIG :thumb:

Wat gaaf  :+

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

17

wouw wat leuk zeg erg mooi