1

Onderwerp: jongens ontwerp voor prinsessenrok

Mijn dochter is weldra jarig, ze is helemaal gek van de prinsessentaart, en daarom heb ik nu de mini vormen van wilton gekocht om kleine prinsesjes mee te maken, zodat ik kleine prinsessentaartjes kan maken voor de meisjes op school. Maar er zijn echter ook jongens in haar klasje. Iemand een idee in wat ik de prinsessenbakvormpjes (de rok dus) kan omtoveren voor jongens. Ik zou de vorm zoveel mogelijk willen behouden, zodat alle kindjes een even groot stuk cake hebben. Ik heb me al suf gezocht naar ideetjes... maar kom er niet uit... Iemand voorbeeldjes voor jongens waarin die bakvorm van de prinsessenrok in verwerkt is?

2

Re: jongens ontwerp voor prinsessenrok

Ik heb een ideeetje, van de rok een berg maken, en dan een draakje erop boetseren. (zei diegene die niet kan boetseren  :s )

Groetjes Yvonne

Ja das een goeie van je!
Of een klein riddertje ofzo...zei de ander die niet kan boetseren! :lol:

4

Misschien nieth elemaal in het prinsessenthema, maar wel leuk en niet te moeilijk, paddestoellen, of gewoon lekker een taartje versieren zonder er een barbie in te prikken  :)

5

Of een 'halve UFO' ervan maken en wellicht een buitenaards wezen erbij boetseren.

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

zoek anders eens op google op wondermold ideas dan zie je best wel wat bruikbare ideetjes voor jongens mbv de  (mini) wondermold :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

soort kapiteinhaak hand van maken?

Groetjes Natasja!

8

monstertje?

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

9 Laatst bewerkt door J.A van der plas (11-10-2010 18:45)

voetbal? dat ben ik nl zelf van plan voor het partijtje van mn dochter
maar ik heb blanda schaaltjes ik weet niet of dat anders is

10

een kilt  :D

11

een raket???