1

Onderwerp: Mijzelf even voorstellen

Hallo,

Ik ben hier al een poosje aan het rondsnuffelen en inmiddels behoorlijk verslaafd!
Ik heb sinds gister een website voor mijzelf gemaakt en vind het nu hoog tijd om mijzelf even voor te stellen. Wat ik krijg ook zoveel inspiratie dankzij jullie allemaal. En daardoor steeds meer bakverzoekjes. Ik moet nog erg veel ervaring op doen, maar omdat taart bakken nu eenmaal geld kost en er veel tijd in gaat zitten vraag ik een zacht prijsje voor ze.

Ik heet Marije Dijkma. En dus sinds kort in het trotse bezit van een website: Taarterij van Marij.  www.taarterijvanmarij.tk

Ik kom regelmatig even kijken naar de mooie creaties en ja ik inspipik ook wel eens wat ;)

Tot snel maar weer.

www.taarterijvanmarij.tk
NU: Ik zoek TAARTEN om te oefenen!

2

Re: Mijzelf even voorstellen

Hoi!

Welkom bij de club hoor! En inspipikken mag best, maar wel zelf ook posten ter inspiratie voor anderen hè?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

leuk dat je je ook aangemeldt hebt!
Van harte welkom!
Heb je site bekeken, en het ziet er gezellig uit.
wat me wel opvalt is dat je spreekt over een zacht prijsje,
maar als ik de 'afgeprijste' taarten zie vind ik ze nog best prijzig als zijnde 'oefentaarten'.
Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
In ieder geval veel plezier met je nieuwe hobby!

Ik zing mijn eigen wijsje!

4

let even op als je prijzen op je site zet  moet je je wel inschrijven bij de kvk. en dat ook vermelden op je site.

5

Thanks voor het welkom heten  :D

Oja joh, bij de KVK inschrijven? Hmmmz daar had ik even niet bij stil gestaan. Ik meende altijd dat je dan minimaal 15 uren per week er mee bezig moest zijn. En dat ga ik zeker niet redden. Wel even een goeie om in de gaten te houden. Misschien dan toch de prijzen er af halen? Wat zouden jullie doen?

www.taarterijvanmarij.tk
NU: Ik zoek TAARTEN om te oefenen!