Re: tja... zou hij hier mogen? DE WORTEL!! T&T inzending van Pooh en ik.
erg knap!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » tja... zou hij hier mogen? DE WORTEL!! T&T inzending van Pooh en ik.
erg knap!
hahaha... dank jullie wel allemaal! Mensen stonden inderdaad verbijsterd te kijken toen pooh hem vanaf de onderkant ging aansnijden hahaha! De vulling was meringue botercreme (500gr. boter), een potje witte chocolade pasta, 150gr. witte chocolade callets (gesmolten) en een paar handen witte chocolade callets (niet gesmolten hahaha). Advies van de smaakjury was nog om een klein beetje sinaasappelrasp toe te voegen aan het cakebeslag en de noten te wellen in water (anders trekken ze het vocht uit de taart).
Super, ik was enorm onder de indruk! Heel leuk!
Wat een leukerd!!!!
Geweldig, wat een joekel!
Hij was ENORM!
Mijn complimenten ook voor het stut-werk, het is tenslotte wel een 'opsekopse'taart.
Ik vind niet alleen konijn erg erg mooi geboetseerd, maar ook heel grappig dat de ladder last heeft van een honingpot.
Ik had nog ff doei willen zeggen, maar jullie waren zó druk bezig...
super gedaan meiden!
Ik vond het de meest ludieke die tussen de taarten stond! Helemaal leuk bedacht en uitgevoerd
Haha wat een leuke wortel! En de vulling klinkt mjam!
helemaal leuk
Oh, geweldig, eindelijk de foto's van deze superenthousiast beschreven taart, en hij is ook hartstikke leuk bedacht en geweldig uitgevoerd ! ik heb helemaal zin om de smaak te proeven !!!
Hoe verzin je zoiets?!? Wat een humor!
Maar ook heel knap gemaakt.
Vooral de details zijn ook leuk met het wortelveldje, konijn, ladder, honingpot, etc, leuk bedacht!
Echt heel origineel!
Wahaaaa echt lachen deze taart! Hoe verzinnen jullie het!
En dan die constructie... echt goed gemaakt hoor, en hij smaakte ook nog eens
Reactie van m'n man op de beurs : geweldig, heb je die peen gezien, gaaf joh en dat konijn erbij, super.
Zegt genoeg toch, hij zag er super uit
eerst (eigenlijk de hele dag) dacht ik dat het een grote piepschuimen peen was, maar toen werd hij aangesneden. ik stond echt perplex. super taart!!!!
Wat een knoepert, GEWELDIG !!
Super en ik had nog nooit worteltaart gehad, maar hij was heerlijk...
Meiden hij was GE-WEL-DIG!!!!!
Maar wat lees ik nu ????? Zat er witte chocolade in ?????? Ik lust dan wel geen taart en gewone chocolade, maar witte chocolade wel Als ik dat had geweten, dan had ik zeker een stukje geproeft
Wat een waanzinnig leuke, originele taart!!!
Ik vondt het inderdaad ook een superleuke taart; origineel en wat een mega-ding was het. En dat ie zo overeind bleef staan; helemaal super. En tja ik ben niet zo van de worteltjes maar deze wortel was lekker
Pooh schreef:Ik denk trouwens dat ie naar klein & fijn moet.
Toch?
't is maar hoe je 't bekijkt ... in de 18+ zou die ook niet misstaan
Whhhhahahahah
Ik vond hem ook echt super leuk. Ook een geweldig goed idee!!!
Doei doei.
Ik vond 'm echt hilarisch, van mij krijgt hij de originaliteitsprijs!
Hij is geweldig!(groot)
ik weet niet of hij hier mag, is het gestapeld of komt hij zo in een stuk uit de oven
hij was zo grappig! en vooral zo groot
Hey, ik heb wel een foto van de aangesneden taart, met jullie beide erop.
Ik heb alleen geen webruimte om hem op te zetten en daarna te plaatsen. ik kan de foto wel emailen, maar naar welk adres?..
Groetjes!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » tja... zou hij hier mogen? DE WORTEL!! T&T inzending van Pooh en ik.