Onderwerp: Bruidstaart met koets, bruidspaar, paard en honden als topper
Mocht voor het eerst een bruidstaart maken.......
Wat spannend, maar ook ontzettend leuk is dat zeg.
Heb wel zo voorzichtig gereden met die taart in de auto...tsjonge wat is dat eng zeg! Maar hij is heel overgekomen.
De taart was voor de dochter (en haar aanstaande man natuurlijk)van mijn buurvrouw.
In overleg met haar heb ik een ontwerp gemaakt, en op haar verzoek moest er een geboesteerde topper op komen.
De topper moest er als volgt gaan uitzien:
Of op de topper een koets (een groene Burry (schrijf je dat zo?)) met een zwart paard kon. Dat paard lijkt op een Fries paard, maar is een flinke maat kleiner. Oh ja en of ook hun honden op de topper konden. Zijzelf natuurlijk graag in de koets, en zij aan de rechterkant want zij is altijd de menner.
Wat een uitdaging om dat te maken zeg! Heb haar beloofd mijn best te doen.
"Dat komt vast hartstikke goed", zegt ze nog. "ik heb er alle vertrouwen in."
Wat was ik blij dat zij er in ieder geval wel alle vertrouwen in had, want bij mij was dat vertrouwen af en toe ver te zoeken.
Uiteindelijk is ie denk ik toch wel redelijk gelukt.....
en nog even een foto van de topper....
Ze belde zojuist nog even op om te vertellen hoe geweldig iedereen de taart vond, en dat ie tot de laatste kruimel op was gegaan. Er lag zelfs niets meer op de schoteltjes van de gasten.
Ze hebben wel snel nog even een paar stukjes apart laten zetten om in te vriezen om op te eten tijdens hun 1-jarige huwelijksfeest.
De topper willen ze heel graag zo lang mogelijk bewaren, want die vonden ze helemaal geweldig!
Nou mijn dag kan niet meer stuk!
Ik had in alle lagen andere vullingen/smaken, en had 3 soorten biscuit. Er was citroen biscuit, chocolade biscuit en vanille biscuit.