Re: mijn taartjes voor de beurs
Prachtige taarten weer!!!
Ik zag je druk bezig op de beurs
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn taartjes voor de beurs
Prachtige taarten weer!!!
Ik zag je druk bezig op de beurs
Vond ze echt mooi. Leuk om nu het eindresultaat van de zwart, witte te zien
prachtig!! ik heb meteen die mold ook gehaald kan niet wachten totdat ik eens een taart mag maken waar ie op kan... Ik zit nu nog volop in de kindertaarten...
Hele mooie taarten zeg! Super chique!
ik had je helemaal gemist, maar ik denk de hele demo-stand....
prachtige taarten!
Prachtige taarten. Die mold heb ik toevallig vorige week ook aangeschaft bij Ellen. Zulke leuke dingen heeft ze.
Ze zijn erg mooi vooral de laatste vind ik super!
Ik vond het erg leuk je aan het werk te zien.
Mooi hoor!!
Van jouw taarten valt mijn mond altijd wijd open! Zo stijlvol, zo'n prachtige creaties! Super!!!
je bent lekker bezig geweest op de beurs!!! die 18+ is ook erg mooi
Ik begreep trouwens dat je bij onze stand stond toen ik tegen Bien zei dat ze je dummie moest ophalen, en dat je vreemd naar me keek ofzo. Ik dacht... dat je een dummie ging maken met de damask en daarna de dummie bij ons neer zou zetten, zodat de damask een schopje kreeg qua verkoop. Weet niet meer wat Bien toen zei, maar daarna vroeg ik of ze de uitstekers al bij je had opgehaald. Ik weet niet of ik dat toen zei je erbij stond, maar wilde even opklaren wat er toen werd gezegd en even open gooien waarom je vreemd naar me keek.
Oeh wat zijn ze toch gaaf! Ik vind die zwarte kwastjes zo leuk. Mooie taarten Brenda!
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt een enorme fan van je ben. Ik had je zelfs bijna om een handtekening willen vragen toen je in de bar wat zat te eten. Heb het maar niet gedaan want je verdiend ook je rust op zo'n beurs en wat zul je me voor gek hebben verklaard.
Dus ook dit en je 18+ taart vind ik weer echte kunstwerkjes !!
Prachtig weer!!!Vooral die bovenkant, met de lace flower, is weer eens wat anders!!!
Ik ben bij je geweest toen je hem aan het maken was, heb meteen de arabesk gescoord bij Bien en de andere bij Ellen!!
(nadat ik je gevraagd had waar je ze vandaan had!!)
Groetjes Darlene
Mijn mond valt open zo geweldig vind ik je taarten.
Echt super mooie taarten
je bent lekker bezig geweest op de beurs!!!
die 18+ is ook erg mooi
Ik begreep trouwens dat je bij onze stand stond toen ik tegen Bien zei dat ze je dummie moest ophalen, en dat je vreemd naar me keek ofzo. Ik dacht... dat je een dummie ging maken met de damask en daarna de dummie bij ons neer zou zetten, zodat de damask een schopje kreeg qua verkoop. Weet niet meer wat Bien toen zei, maar daarna vroeg ik of ze de uitstekers al bij je had opgehaald. Ik weet niet of ik dat toen zei je erbij stond, maar wilde even opklaren wat er toen werd gezegd en even open gooien waarom je vreemd naar me keek.
ik kijk gewoon altijd vreemd, ik heb dat helemaal niet meegekregen dat dat de bedoeling was. heb dus wel de damask gebruikt en de mensen vriendelijk naar jullie gebonjourd om hem daar te halen en ook de bij jullie goedkoopste parelmold hebben jullie daar niets van gemerkt dan? maar sorry, ik had niet begrepen dat jullie de dummie wilden hebben op jullie stand. nadat ik de dummie klaar had had ik de uitstekers in het zakje met sticker duidelijk zichtbaar naast de dummie gelegd. en later op de dag heb ik alles weer aan bien terug gegeven hoor
Mooooooi!
En nu lekker met mijn neus tegen het scherm al die PRACHTIGE details bekijken!! Kon niet naar de beurs, maar zit nu thuis eerste rang!!
Suuuuuper mooie taarten!!!
Ik zag die grijze inderdaad op de beurs staan, vond hem al helemaal geweldig! Mooie eigen stijl heb je
En joepie, die mold hebben wij ook besteld (op de beurs was hij uitverkocht ) !!
Prachtig prachtig prachtig, wat een kunstwerken!
super zijn ze weer!
Prachtige taarten zeg!!!
Prachtig werk meid!! echt zo Brenda
Ze zijn beide mooi maar de eerste had ik zien staan ben er 3 keer voorbij gelopen volgens mij om elke keer die taart te kunnen bewonderen
zo mooi!
En ook ik heb erbij staan kijken toen je ermee bezig was!
Prachtig! En zo leuk dat ik jouw taarten zo kan herkennen. Je hebt een duidelijke stijl
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn taartjes voor de beurs