Onderwerp: Hoi ik ben "de kleine vreugde"

Maar voor de mensen rond me heen ben ik beter bekent als Annet..
Ik ben moeder van 3 prachtige kinderen en echtgenote van een geweldige man..

Ik het dagelijks leven ben ik een thuisblijfmoeder en ben erg creatief van geest..
Het maakt niet uit wat het matriaal het is, ik vind het leuk om mee te werken..
Zo heb ik al servies beschilderd, zaag ik houten letters en maak ze old look, borduren ik en ook haken is iets wat ik toch regelmatig doe, etsen van glas en graveren van kerstballen is hier ookal voorbij gekomen en nu dus ook taarten maken..

Zeker nu hier de maanden van verjaardagen en feesten weer begint, wil ik toch meer "zelf" gaan doen (whooow.. ik klink als mn 5 jarige zoon.. "dat wil ik zelluf doen mama".. hahahaha)

Goed mochten jullie nog wat meer willen weten dan hoor ik het graag..
Ik ga nu mn eerste taartje in de taarten parade posten en in spanning afwachten wat jullie van mn eerste baksel vinden..

Groetjes, Annet

2

Re: Hoi ik ben "de kleine vreugde"

Hoi Annet, welkom op dit gezellige forum!
Je bent enorm creatief zeg, dat zal met het taarten ook wel goedkomen dan. Ik ben benieuwd naar je eerste baksel, dus ik ga even kijken.
Veel plezier hier!

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

3 Laatst bewerkt door crisje (11-10-2010 09:28)

Re: Hoi ik ben "de kleine vreugde"

Welkom.
Je lijkt mij wel  :)
Ook ik ben een creabea, en denk bij veel dingen, dat kan/wil ik zelf wel. Zo heb ik heel wat bakken vol met spullen voor sieraden te maken. Ook heb ik op de chainmaille manier sieraden gemaakt (en wat is dat moeilijk zeg, was de moeilijkste hobby tot nu toe)
Er hangen in huis de nodige schilderijen die ik zelf gemaakt heb, de meeste weliswaar niet zelf bedacht maar na geschilderd. Vind Clemens Briels geweldig ( maar niet te betalen  :lol: ) dus dacht dat maak ik zelf wel "ff".
Ik heb de kamer van ons dochtertje zelf gepimpt. Meubels uit grootmoeders tijd gekocht, een workshop patineren gevolgd in belgie (is bijna niet te vinden in nederland) en aan de gang.
Heb van n oude schilderijlijst een geweldig leuk (al zeg ik t zelf  :lol: ) kastje gemaakt voor aan de muur. Zag ik bij Kidsfactory voor 700 euro !! Ik heb t nu voor iets van 40 euro  :D

En nu dus voor mij ook de taarten.