Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kennen jullie deze?
Pagina's 1
Ja, die heb ik hier wel 's gezien. Ze zijn zoooooo leuk! En owwwwwww, wat zien ze er toch heerlijk uit!!!!!
Nee, nog nooit gezien, maar wat zijn ze leuk!
Heb je dan het oortje aan het papiertje vastgezet en van fondant gemaakt? En ook het schoteltje?
Nee, nog nooit gezien, maar wat zijn ze leuk!
Heb je dan het oortje aan het papiertje vastgezet en van fondant gemaakt? En ook het schoteltje?
Nee dat is gewoon een kant en klaar setje met schoteltje. Je bakt ze gewoon meteen darin.
groetjes
wat leuk zeg. waar koop je die?
http://www.bestelkado.nl/cadeau_kado_16 … ws&sf=
Leuk maar duur helaas.
Taartiana schreef:Nee, nog nooit gezien, maar wat zijn ze leuk!
Heb je dan het oortje aan het papiertje vastgezet en van fondant gemaakt? En ook het schoteltje?Nee dat is gewoon een kant en klaar setje met schoteltje. Je bakt ze gewoon meteen darin.
groetjes
Oh oké, nu begrijp ik het, ik vond het al zo kunstig gemaakt en bedacht al dat dat me toch nooit zou lukken, haha, maar ze zijn inderdaad erg leuk en helaas nogal aan de prijs, zie ik net in de link van zoethoudertje. Desalniettemin zien je cc's er erg leuk uit zo en ook nog eens erg lekker!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kennen jullie deze?