Onderwerp: help frosty
hoi hoi
ik hen een vel peprint frosty sheet maar ben vergeten om het plastic er af te halen hoe krijg ik nu toch mijn printjes er vanaf of moet ik nieuwe laten maken,baal als een stekker nu
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » help frosty
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi hoi
ik hen een vel peprint frosty sheet maar ben vergeten om het plastic er af te halen hoe krijg ik nu toch mijn printjes er vanaf of moet ik nieuwe laten maken,baal als een stekker nu
Bedoel je dat het plaatje al op de taart zit?
Dan zou je het er voorzichtig af kunnen halen, want als het goed is plakt plastic niet zo op suiker. Plaatje eraf halen en er weer opplakken.
Anders misschien nog even een keer uit leggen wat er is gebeurd? Dan kan ik je misschien ook een beter antwoord geven.
De frosty in de vriezer neerleggen ca. 3 min en dan haal je hem er zo vanaf.
het plastic laagjer aan de achterkant zit er nog aan en krijg het er nu niet vanaf????/gaat het brokkelen
denk dat ik het maar weg moetgooien en nieuwe moet laten maken
Ik doe het 10min in de oven...dan word het iets warm en weer flexibeler..misschien heb je daar nog iets aan?
Probeer je het plaatje eraf te halen vanaf de kant dat er nog een stukje plastic xichtbaar is?? Daar is de frosting het dunst. Ik steek er een spateltje tussen aan de andere kant en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Hier is de frostingsheets dikker en botter, dan kom je er makkelijker tussen.
Succes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » help frosty