Pagina's Vorige 1 2 3 4 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1e prijs in de C- categorie; groente en fruit!!
Gefeliciteerd! Ik was helemaal weg van je taart, zo realistisch en knap gemaakt!
Natuurlijk heb jij gewonnen, werkelijk prachtig gemaakt!!
Heel mooi was tie!
Super hoor! Heel natuurlijk!
Die is echt geweldig!!!!!
wauw vind hem helemaal super ...zo echt die groenten !!!!!
Mag ik hem ter inspiratie gebruiken ...mijn man verjaart 20nov en wist echt niet wat te maken maar dit is helemaal iets voor hem![]()
Tuurlijk mag dat. Dat hoor erbij toch!
Gefeliciteert, een superknap gemaakte taart.
Maar (en er zullen er nu vast een paar over me heen vallen) door slagroom te gebruiken heb je dus geen rekening gehouden met de houdbaarheid en bewaartemperaturen van je vulling zodat de taart niet eens aangesneden kon worden en dus eigenlijk niet aan de voorwaarden voldaan.
Maar dat is mijn mening, wat niet weg neemt dat ik nog steeds vind dat het er allemaal heel echt uit ziet en superknap gemaakt is.
Tuurlijk mag je dat zeggen. Ik heb ook een risico genomen daarmee. Ben zelf gek op frambozenbavarois dus dat heb ik gebruikt.
Heb namelijk de reglementen goed doorgelezen. Daar staat in de Voorwaarden dat je taart moet voldoen aan de hygiëne eisen. Daar staat echter ook in dat je taart gediskwalificeerd kan worden als je je niet aan de Regels houdt, en in het stukje over de Regels staat niets over de houdbaarheid.
Het gekke is alleen dat ik op de proefkar een aantal taartjes heb zien staan die en groter waren dan 10x 10 en gekleurd waren. Volgens de Regels hadden die dan wel gediskwalificeerd moeten worden.
Maar goed, volgend jaar ga ik gewoon niet meer eigenwijs zijn en iets anders bedenken :-) Wellicht dat ze dan ook de regels veranderen, dat zou wel slim zijn.
Whoehoei, die is gaaf!!!
Echt geweldig!
Geniet van je prijs!
Geweldig bedacht en uitgevoerd! Top!
Volgens mij deden ze vorig jaar nog niet zo moeilijk over bavarois/slagroom vullingen... Maar een beetje snap ik het wel natuurlijk. Misschien moet dat gewoon duidelijker in de regels komen??!
Geweldig bedacht en uitgevoerd! Top!
Volgens mij deden ze vorig jaar nog niet zo moeilijk over bavarois/slagroom vullingen... Maar een beetje snap ik het wel natuurlijk. Misschien moet dat gewoon duidelijker in de regels komen??!
Dat ben ik helemaal met je eens. Dan blijft er geen ruimte meer over voor eigenwijze figuren zoals ik haha!
Terecht gewonnen! Een geweldig mooie taart, net echt
Echt super mooi, ben erg onder de indruk.
Gefeliciteerd!
Gefelicitaart met je prijs!!! Dit lijkt wel echt....!
t is ook gewoon zonde dat hij niet aangsneden mocht worden en niet iedereen de winnende taart kon proeven.
De engelse stand naast ons (die met de glitters) waren amazed dat de wedstrijdtaarten aangesneden mochten worden, dat is helemaal niet gebruikelijk in Engeland, daar zijn het allemaal dummies en kunnen ze dus weken vantevoren aan de taart werken.
Ze was echt verbaasd dat de deelnemers dus maar een hele korte tijd hadden en zulke prachtige taarten neer hadden gezet.
Lijkt me wel een compliment voor alle deelnemers
Ze vond het geweldig dat er zulke mooie taarten stonden en dat ze ook nog allemaal eetbaar waren.
Ik heb georgie (het wobbelyvrouwtje) zeker 2 x terug zien gaan voor een stuk taart
Dat ben ik ook helemaal met je eens hoor. Heb al iets lekkers voor volgend jaar bedacht
Helaas kan ik de foto's niet zien op dit moment.
Maar alvast: van harte gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met je prijs, een groter compliment kan je niet krijgen!
Je taart is ook echt supergaaf! Het zou zo naar de groenteboer kunnen!
Wauw! Heb de rest niet gezien, maar als deze zie kan ik alleen maar denken dat je zeker verdiend gewonnen hebt!
Van Harte Gefeliciteerd
En wij hebben ook op jou taart gestemd.
Het was echt een plaatje om te zien.
Hij is erg mooi!!
@Lise, hij kwam niet in de B categorie door de min-punten vanwege de vulling.
jammer hoor, maar begrijp het. vind m nog steend geweldig!
geweldig bed8 én gemaakt! Natuur(lijk) gefeliciteerd
Hele gave taart!!
Van harte gefeliciteerd
Heel mooi ,lijkt net echt
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1e prijs in de C- categorie; groente en fruit!!