Re: Snowglobe cakes
super!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Snowglobe cakes
super!
Ik sluit me bij iedereen aan, wat prachtig zeg!!
Wat maken jullie toch altijd supergave dingen! 
Dachten wij aankomende Kerst origineel uit de hoek te komen met een snowglobetaart.
Wij waren al helemaal weg van de snowglobe- cupcake van Bakerella afgelopen Kerst, maar konden die bollen nergens vinden. Uiteindelijk zagen we dergelijke bollen bij de Bijenkorf in januari in de uitverkoop (met chocola erin, geen probleem
)
Wat maken jullie toch altijd supergave dingen!
Dachten wij aankomende Kerst origineel uit de hoek te komen met een snowglobetaart.
Wij waren al helemaal weg van de snowglobe- cupcake van Bakerella afgelopen Kerst, maar konden die bollen nergens vinden. Uiteindelijk zagen we dergelijke bollen bij de Bijenkorf in januari in de uitverkoop (met chocola erin, geen probleem)
Dat had je tijdens de beurs nog verteld ja! Ga gelijk eens even op zoek naar die snowglobe cupcakes want ik ben wel reuze benieuwd! 
Die bol van haar is gemaakt van een colaflesje met een bolvorm onderaan. Helaas heb je die hier niet.
Hertje schreef:Wat maken jullie toch altijd supergave dingen!
Wij waren al helemaal weg van de snowglobe- cupcake van Bakerella afgelopen Kerst, maar konden die bollen nergens vinden. Uiteindelijk zagen we dergelijke bollen bij de Bijenkorf in januari in de uitverkoop (met chocola erin, geen probleem)
Dat had je tijdens de beurs nog verteld ja! Ga gelijk eens even op zoek naar die snowglobe cupcakes want ik ben wel reuze benieuwd!
Heb ze gelijk opgezocht, wat een schatjes zeg!!! 
Wat is dit ontzettende leuk zeg, kon niet naar de beurs helaas.
Heel orgineel, en natuurlijk supermooi gemaakt.
Groetjes Bianca
Wat superleuk uitgevonden dit, volgens mij wordt dit weer helemaal een trend op taartengebied! Jullie maken echt prachtige dingen!
Ik vind de sneeuwbollen allemaal geweldig, maar de leukste vind ik de kat met vis in kom en het muisje!
vond ze ontzettend gaaf om te zien op de beurs
..vooral die kikker
leuk en origineel 
Yes, yes...wat gaaaaf!
En wat ben ik blij dat ik me bij jullie voor de workshop heb ingeschreven! Had verwacht dat het mooi en leuk zou worden, maar dit is echt helemaal super!
wauw wat super gaaf

wauw! fantastisch!
daar is maar 1 woord voor : GRANDIOOS !!
vind ze echt zo ontzettend gaaf allemaal 
En dat tafelkleed trouwens ook, helemaal mijn smaak 
Oow en die wilde ik nog hebben. Maar na de prijsuitreiking zo druk geweest dat ik geen tijd meer gehad heb.
Allemaal geweldige exemplaren. 
Ja was zeker een heel gaaf idee! Leuk dat jullie ze ook meteen verkochten met howto
Er was er nog eentje over toen wij kwamen.
Bedacht me alleen ineens dat ik paar weken geleden bij de pipoo's met die bol in m'n handen stond
Als ik dat mag vermelden
Dus voor de mensen die jullie teleur moesten stellen: http://www.hobbyhandboek.nl/categorie.a … subcat=G11
Ik vond het een van de origineelste en leukste taarten van de beurs, zoo goed bedacht en uitgevoerd. Heb er wel uren naar gekeken 
Ja was zeker een heel gaaf idee! Leuk dat jullie ze ook meteen verkochten met howto
Er was er nog eentje over toen wij kwamen.
Bedacht me alleen ineens dat ik paar weken geleden bij de pipoo's met die bol in m'n handen stond
Als ik dat mag vermelden
Dus voor de mensen die jullie teleur moesten stellen: http://www.hobbyhandboek.nl/categorie.a … subcat=G11
Van mij wel hoor, ik heb zelf ook al gereageerd op mailtjes en hyves dat de ballen oa verkrijgbaar zijn bij Pipoos!
Het enige verschil met rechtstreeks bij de Pippos halen is dat er bij de ballen van de beurs ook een how to zat over het snijden, vullen, stutten van de taart (nou ja de bal) en hoe de basis van de bal gemaakt moet worden en hoe deze bevestigd word.
Wauwwwww........super. Gauw de how to plaatsen 
Geweldig......ook hier een open mond van verbazing.
Je hebt het echt super goed bedacht dit! Wat waanzinnig mooi!!!
Wat onwijs gaaf zeg!! Wauw 
Ik vind het ook een geweldig idee en ben 1 van de gelukkigen die een bol heeft weten te bemachtigen op de beurs. Ik ben er heel blij mee!! Zeker ook met de uitleg, deze is heel duidelijk! Kan bijna niet wachten totdat ik er een taartje mee kan en mag maken! Nu alleen nog even flink oefenen met boetseren (heb ik nog niet gedaan) en ik heb een leuke en originele taart!
Jeeee, wat een origineel idee. En wat hebben jullie er wat leuks van gemaakt. Wauw. 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Snowglobe cakes