Re: 1e prijs in de C- categorie; groente en fruit!!
Ik vond 'm ook echt prachtig! Wat super dat je gewonnen hebt.
gefeliciteerd.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1e prijs in de C- categorie; groente en fruit!!
Ik vond 'm ook echt prachtig! Wat super dat je gewonnen hebt.
gefeliciteerd.
Heel erg mooi.
Gefeliciteerd
Wat ontzettend gaaf gemaakt!!!!
Prachtig en gefeliciteerd met je prijs
Knap gemaakt, proficiat met je prijs!
Joh, geweldig!!! Knap gemaakt. Gefeliciteerd!!!!!
wauw, echt prachtig een gefeliciteerd
wauw vind hem helemaal super ...zo echt die groenten !!!!!
Mag ik hem ter inspiratie gebruiken ...mijn man verjaart 20nov en wist echt niet wat te maken maar dit is helemaal iets voor hem
Deze was echt heel mooi! Zo netjes gemaakt allemaal, het was net echt fruit & groente.
En weet je wat nou zo ontzettend erg is? Deze taart stond inderdaad nog helemaal gaaf en onaangeroerd op de showtafel.... en ik heb 'm met een grote zwaai in de container gemikt
Wel meer taarten hoor, maar die waren al aangesneden of lang niet zo mooi als deze... bij deze voelde ik me echt schuldig!
(al is het in de container kiepen van taart na taart bést een leuke bezigheid )
Ook ik heb met bewondering naar jouw taart staan kijken!
Van harte gefeliciteerd!!!
Ik heb hem ook in het echie gezien en vond hem ook erg mooi!
Gefeliciteerd met je prijs!
Ohhh wat prachtig!! Tis gewoon net echt!!
Gefelicitaart met je eerste prijs!! Toppie hoor!
Superknap; gefeliciteerd!!
Oh, wat een superoriginele taart en helemaal NATUURLIJK! Heb de taarten helaas niet life gezien, maar op de foto is hij ook heel gaaf! Gefeliciteerd joh! En volgend jaar weer meedoen!
Ik heb 'm al op de foto gezet vandaag. Hij is echt heel mooi!
Ooooh deze vond ik ook erg leuk! Leuk om te zien welke taart van wie is! Gefeliciteerd met je prijs!
Super gaaf!!
prachtig!
haha ik vroeg me al af wie er zo slim was geweest jij dus
Maar hij was zeker super mooi!!
Ik vond die mega wortel ook super om te zien...alleen snapte het personeel er niet veel van volgens mij..
Die liep tegen iedereen te verkondigen dat die taarten nep waren en dus niet eetbaar...Lopen we na de uitslag richting de taarten die aangesneden werden zitten ze in die mega wortel te snijden..
Ik heb hem gezien, hij was echt heel goed gedaan! Je hebt je prijs zeker verdiend
Jemig de pemig wat een prachtige taart, heel terecht dat je hebt gewonnen
.
Hier zullen wel heel wat uurtjes in hebben gezeten, echt heel leuk om te zien en heel mooi gemaakt!
Gefeliciteerd, je hebt de 1. prijs echt verdient. Ik was er heelmal weg van en hij stak er enorm uit. Super mooi!
heel mooi! gefeliciteerd
Gefeliciteert, een superknap gemaakte taart.
Maar (en er zullen er nu vast een paar over me heen vallen) door slagroom te gebruiken heb je dus geen rekening gehouden met de houdbaarheid en bewaartemperaturen van je vulling zodat de taart niet eens aangesneden kon worden en dus eigenlijk niet aan de voorwaarden voldaan.
Maar dat is mijn mening, wat niet weg neemt dat ik nog steeds vind dat het er allemaal heel echt uit ziet en superknap gemaakt is.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1e prijs in de C- categorie; groente en fruit!!