Onderwerp: Entree fro T&T 2010
Mijn taart topper for T&T 2010.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Entree fro T&T 2010
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn taart topper for T&T 2010.
Super!!!! 
WOW! 
Wauw!! 
WAAAAAAAUUUUUUW Het is net een echte antieke kop met schotel!
Zelfs de binnenkant glimde helemaal, zag er mooi uit.
wow super mooi...
Wauw! Wat prachtig. Ik zou 'm bijna in de kast zetten....
Die vond ik zó prachtig! De madeliefjes leken wel echt... Heel erg mooi gedaan 
Prachtig 
in een woord Prachtig!!!! 
Heel mooi gedaan! 
Ook ik heb er met bewondering naar gekeken!
Prachtig gemaakt..... 
Ik zat me af te vragen of je de verkeerde foto had geplaatst
Jeetje wat heb je dat mooi gemaakt! 
Helaas gisteren naar de beurs geweest. Een hoop moois gemist. Maar wat een meesterwerk!
Hanako
Maar meid, je stuurt zoiets in voor de wedstrijd en dan ga je naar huis voordat de uitslag bekend gemaakt is???
Niet meer doen hoor! Je hebt danwel geen prijs gewonnen, maar dit is echt wel een kunstwerkje! Ik heb heel wat mensen gehoord die het supermooi vonden!
Ik heb samen met yvonne de (resten van de) wedstrijdtaarten in de container mogen mikken aan het einde van de beurs, maar bij deze topper kon ik dat toch echt niet over mijn hart krijgen...
Heb 'm dus netjes ingepakt en mee naar Eindhoven genomen, met het idee hier een oproepje te plaatsen van wie dit is.
Zullen we even afspreken wanneer en waar we elkaar een keer kunnen zien?
wauw prachtig 
Wow mooi gemaakt! Kan me voorstellen dat Miss Pebbles dit niet zomaar in de kliko kon gooien, attent trouwens dat ze er zoveel moeite voor doet om het aan de maker terug te bezorgen!
Wow, hij schijnt gewoon door, net als echt porselein! Waar is die in hemelsnaam van gemaakt. Onwijs leuk en schitterend mooie foto! Jammer dat ik hem niet live heb gezien (was er gisteren)
Beeldschoon, prachtig zoals het kopje bijna doorschijnt en de madeliefjes lijken net echt
.
Ik vond hem op de beurs nog mooier dan hier op de foto...en vaak is het andersom haha
maar het kopje leek echt echt!
en pebbles wat lief van je...
en wat zonde van die taarten!!
zit daar geen leger des heils in de buurt ofzo of iets waar het aan gedoneerd kon worden...ik vind aansnijden al zone maar weggooien zou ik echt niet kunnen.. 
SUPER gefeliciteerd!!!!!!!!echt heel mooi
Voor mij steekt deze met kop en schouders.... ehhh met kop en schotel boven de rest uit!
Heel mooi!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Entree fro T&T 2010