Re: 2x prijs......helemaal blij!!! (nieuwe detailfoto's toegevoegd)
erg mooi, gefeliciteerd met je prijs 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2x prijs......helemaal blij!!! (nieuwe detailfoto's toegevoegd)
erg mooi, gefeliciteerd met je prijs 
Nogmaals proficiat met je prijzen! 
Gefeliciteerd! Goed bedacht! Erg mooi! EN de lekkerste!!! WAUW!!! Proficiat!
Wat een schatjes. vooral het elfje op die slak is helemaal geweldig! Gefeli!!!
Deze was echt sooo cute!!
Gefeliciteerd hoor. Ik was net te laat voor het proeven van jouw taart maar hoorde om me heen heel veel tevreden smulgeluidjes... 
wauw mooi en zeker iets om heeeel trots op te zijn
Gefeliciteerd he 
Gefeliciteerd,ik heb hem geproefd hij was heerlijk 
Bedankt allemaal, ben erg blij.
Vulling:
Een laag witte chocolade botercreme en verse frambozen
Een laag witte chocolade botercreme en stukjes caramel
En ik had walnoten meegebakken in het biscuit.
Ik zal snel nog de details foto's plaatsen. Mijn nicht was mee om mooie foto's van mijn taart te maken. Ik heb nu alleen nog maar de overzicht foto gekregen, maar ze heeft ook super detail foto's gemaakt.
Geweldig!!! Super goed van je! 
Gefeliciteerd!! 
Van harte gefelicitaart!!!
Gefelicteerd!!!!
Wat een lieverdjes!
Gefeliciteerd met je prijzen! Over de smaak kan ik niets zeggen (aangezien ik niet geproefd heb
) maar hij ziet er in ieder geval erg mooi uit
. Erg leuk bedacht ook: de vier jaargetijden
.
Ik vond het niet meer erg dat ik in de file had gestaan na het proeven van je taartje super lekker!!!
Heel erg leuk! Van harte gefeliciteerd!
Superleuk idee bij het thema en ze zien er erg leuk uit. Ook ik was gisteren op de beurs, dus heb geen taart gezien. Wacht dus ook met smart op de parade van iedereen!
Als je nu even je vulling in je eerste bericht zet, dan kan iedereen meteen lezen wat nou echt het lekkerste was.
Walnoten erin, goed idee! Nou ik wacht op de detailfoto's maar je mag iig heel trots zijn op dit mooie resultaat. Gefeliciteerd joh! Volgend jaar weer?
Super!!!
Was de witte gevuld met walnoten en frambozen? Die heb ik namelijk geproefd en ik vond hem zaaaaaaalig 
ik vond em ook prachtig!
gefeliciteerd!!
Wauw ! leuk idee & hij is supermooi !
Gefeliciteerd met je prijs ! 
ziet er super uit! gefeliciteerd met beide prijzen 
Hij klinkt inderdaad heerlijk! Leuk idee, mooie boetseersels. Gefeliciteerd met je prijzen!
wauw!!! Wat een gave taartjes!!! Heel erg mooi zeg...ik ben onder de indruk en ik wil het ook kunnen!
Hij was hééééééééééééééééééééééééééééééérlijk!! De jury had echt gelijk!!
En natuurlijk zag hij er ook nog eens erg mooi uit.

Wat een mooie taartjes en de vulling klinkt ook erg lekker!
Gefeliciteerd met je prijzen!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2x prijs......helemaal blij!!! (nieuwe detailfoto's toegevoegd)