1 Laatst bewerkt door laurah12 (09-10-2010 19:32)

Onderwerp: 3 taarten dit weekend Cars, Dora en Lieveheerstbeestjes

Bijna was mijn 2 uur durende werk aan de cars puzzel plaatje voor niks geweest. Bleef mijn spatel er onder vast plakken toen ik hem op wilde tillen. En kreeg hem niet los...gelukkig een half uur in de vriezer en stalen zenuwen is het gelukt om hem zonder schade los te krijgen. Weer wat geleerd zullen we maar denken.
Het Dora plaatje was iets te groot en de schoenen staan er dus niet op. Niet echt geweldig maar ja het is niet anders.
Maar de lieveheersbeestjes familie is gelukkig goed gelukt. Het is een grote lieveheersbeest met een meppertje voor de 1-jarige Lynn en een groene voor haar broer.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VGDIIKD7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XZZEVJQO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CBPRLDRU.jpg

2

Re: 3 taarten dit weekend Cars, Dora en Lieveheerstbeestjes

erg leuk hoor!!!

groetjes Nancy
Geniet van het leven zo lang je nog genieten kan.......

3

Leuke taarten allemaal!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

O daar zou je toch de zenuwen van krijgen, dat het dan op het laatst misgaat?! Gelukkig is het goed gekomen, je hebt je hoofd koel gehouden en je Cars is prachtig geworden.
Dora vind ik echt supergoed gepuzzeld, dat kan jij goed zeg! Jammer dat ze net wat te groot bleek voor de taart, maar is niet storend vind ik.
En je ladybug is mooi strak en leuk met dat grasrandje rondom.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

5

leuke taarten! (ik zie ze nu pas...)
wat heb je het leuk gedaan bij Dora, zo met die randjes, heb je die er met foodpen opgetekend???

Groetjes, Dorothea.

6

Wauw! Mooie taarten heb je gemaakt!

groetjes van Mireille

7

Dot schreef:

leuke taarten! (ik zie ze nu pas...)
wat heb je het leuk gedaan bij Dora, zo met die randjes, heb je die er met foodpen opgetekend???

Haha slaap jij 's nachts niet?
Ik heb idd met (meerdere kleuren) foodpen en daarvan de dikke zijde, lijntjes getekend rond om Dora. Op fondant vind ik het beter gaan dan op marsepein. In marsepein wil de pen wel eens blijven plakken.

8 Laatst bewerkt door Dot (18-10-2010 07:23)

teveel..

Groetjes, Dorothea.

9

laurah12 schreef:

Haha slaap jij 's nachts niet?

wel hoor, maar heb een man die om half 5 op moet en als die de deur uit is en ik nog niet weer in kan slapen, forum ik een beetje, moest toch nog inspikeratie op doen voor een mooi randje voor een raceautotaart... zo kwam ik jouw taarten tegen.

Toch maar eens op zoek naar foodpennen dus!

Groetjes, Dorothea.

Mooie parade, ik vind je cars mooi gepuzzeld en je dora is helemaal goed gelukt!! :thumb:  :thumb:

Mag ik vragen welke uitstekers je voor de letters op je carstaart hebt gebruikt??

11

Madame Gâteau schreef:

Mooie parade, ik vind je cars mooi gepuzzeld en je dora is helemaal goed gelukt!! :thumb:  :thumb:

Mag ik vragen welke uitstekers je voor de letters op je carstaart hebt gebruikt??

Dat zijn de alfabet uitstekers op www.patchshopgirl.nl
Ben er zo blij mee. Ik heb nu ook de cijfers ervan, op de Carstaart had ik die nog niet vandaar een ander type cijfer 4.