1

Onderwerp: vervoer cupcakes met toef

ik ga zo 80 cc´s maken maar ik vroeg me af hoe ik deze het best kan vervoeren. Ik heb (echt te veel) taartdozen waar ik ze in wil vervoeren maar ik vroeg me af hoe dat moet met de toef die erop komt?
normaal deed ik altijd de toef op locatie erop maar dat gaat voor deze bruiloft niet dus moet ik het thuis doen maar hoe zorg ik dan dat ze niet lelijk worden/kapot gaan??
iemand nog een handige tip voor mij??

2

Re: vervoer cupcakes met toef

jekunt bijde webshop speciale inserts kopen die je in je taartdoos zet. Zo kun je deCC's veilig vervoeren.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4086

Liefs, Zanoni

3

ja zijn idd heel handig maar ik woon in gran canaria dus daar heb ik nu niet veel aan  :lol:

4

je kunt ook de ruimtes tussen de cupcakes opvullen met keukenrol, proppen vloeipapier of evt doorzichtig inpakfolie , of mooie serveten
of evt met een gatenboor in een plaatje gaten boren en daar de cc inzetten,enz enz.
succes!

5

Je zou eventueel ook zelf de inserts kunnen maken; uit karton rondjes knippen ( ach, het zijn er maar 80  :P  ) en dat op een verhoginkje in de dozen zetten. Maar....ik snap best dat je zegt : " mens, daar heb ik helemaal geen tijd voor  :lol:  Succes !

Carpe Diem !

6

monique63 schreef:

Je zou eventueel ook zelf de inserts kunnen maken; uit karton rondjes knippen ( ach, het zijn er maar 80  :P  ) en dat op een verhoginkje in de dozen zetten. Maar....ik snap best dat je zegt : " mens, daar heb ik helemaal geen tijd voor  :lol:  Succes !

ik vind het een goed idee, ik ga er 1tje proberen, kijken hoelang ik er mee bezig ben en dan kijken als ik nog zin heb om derest te maken  :lol:

7

evelien1001 schreef:

ja zijn idd heel handig maar ik woon in gran canaria dus daar heb ik nu niet veel aan  :lol:

:o Had ik even gemist.

Liefs, Zanoni

8

misschien dat je ook je bakblikken in de dozen kan zetten?
Scheelt misschien weer een paak kartonnen knippen? ;)

(zelf heb ik een aantal siliconen-vormen, en die kan ik in de dozen makkelijk kwijt..)

9

wel goed idee alleen heb ik maar 2 bakblikken, rend ik niet met mn 80 cc´s  :lol:

10

Misschien een plankje die in je taartdoos past en daar met de gaten boor gaten uitzagen waar je cc's in passen ?
Net als zo'n handig draag blad voor plastic bekertjes of bier glazen.
Snap je wat ik bedoel ?

Christine.

11

evelien1001 schreef:
monique63 schreef:

ik vind het een goed idee, ik ga er 1tje proberen, kijken hoelang ik er mee bezig ben en dan kijken als ik nog zin heb om derest te maken  :lol:

Heb het alweer opgegeven hoor  :lol:

12

wat een goede ideen allemaal maar wat een werk  :lol:
ik denk zelf gewoon aan een stukje dubbelzijdig plakband onder de cc´s te doen  :lol:

13

Ben je dan niet bang dat je ccpapiertje d'r aan gaat? :S

Ik ben ook meestal liever lui dan moe hoor :+

Oh, ik weet er nog eentje: punaises door de onderkant van de doos prikken! Die is nog wel lekker snel ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

14

evelien1001 schreef:

ik denk zelf gewoon aan een stukje dubbelzijdig plakband onder de cc´s te doen  :lol:

Hahahhaaha en dan moet iedereen gewoon met z'n kop in die doos  :lol: sorry, heb geen tips maar zag dit gelijk voor me!

15

doe niet zo moeilijk.....
Men neme:
-stuk karton
-stanley mes of schaar

stuk karton, een half doosje van maken( elke hoek inknippen en naar elkaar vouwen, vastplakken)
In het stuk karton rijen met kruizen insnijden, en dan klem je hier gewoon de cupcakes tussen.
Het halve doosje draai je dus om.

16

evelien1001 schreef:
evelien1001 schreef:
monique63 schreef:

Heb het alweer opgegeven hoor  :lol:

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen hoor ! De tip van Adrienne is ook een goeie ! ( Punaises )

Carpe Diem !