1 Laatst bewerkt door cbuckens (09-10-2010 22:01)

Onderwerp: Piratentaart zonder ziel en zaligheid :(

Begin deze week had ik een piratentaartje gemaakt voor de jarige Luke ("zo blij met mijn piraatje") en ik verheugde me al op de stapeltaart die ik voor morgen mocht maken. De moeder had al de taart verhoogd van 18 naar 28 personen en het nodige geschoven met ophaaldatums en -tijden maar dat mocht de pret niet bederven.

Gisteren ontving ik een mailtje van de moeder dat ze veel afmeldingen had en of ik de taart nog kon aanpassen van 28 naar 18 personen... ik flink balen maar toch toegezegd dat te doen maar wel erbij vermeld dat ik al onkosten had gemaakt en dat de prijs wel iets zou zakken maar niet volledig terug naar het oude bedrag. En mijn ontwerp moest ik wel drastisch aanpassen natuurlijk.

Vanmiddag ontving ik weer een mailtje dat ik dan het aantal maar moest verhogen naar 20 als de prijs toch niet helemaal zakte en nog wat kleine stekeligheden. Pfff... mijn zin om de taart te maken was volledig weg, maar ja een 5-jarig jongetje hoopt morgen toch op een stoere piratentaart dus ik heb vanavond de taart gemaakt.

Maar... het is echt niet geworden wat ik eerst in mijn hoofd had. Zowiezo omdat het geen stapeltaart van 2 ronde taarten meer is maar een grote ronde taart en een bolletje erop. Ik kon echt niets prachtigers uit mijn handen krijgen, en niet mijn ziel en zaligheid erin leggen wat ik anders zeker wel doe, vooral bij kinderverjaardagstaarten... hopelijk is het jongetje er nog wel blij mee morgen. Gevuld met aardbeibavarois en verse aardbeien.

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/piratentaart1.gif

Groetjes, Conny

Re: Piratentaart zonder ziel en zaligheid :(

Pff, wat een verhaal zo.

Toch best een leuke taart hoor misschien niet wat je in je hoofd had maar daar zou ik lekker ( voor jezelf ;) ) de moeder de schuld van geven.

Groetjes Kirsten

3

Best nog leuk geworden toch...en kinderen van die leeftijd zijn snel tevreden te stellen  :)

4

Geweldig!!

5

Jeetje wat een gedoe zeg, kan me voorstellen dat de pret dan even niet komt om een taart te maken, maar ik vind hem wel heel erg leuk hoor!!

groetjes Nancy
Geniet van het leven zo lang je nog genieten kan.......

6

Hè, wat een gedoe. Ik vind gewoon dat ze binnen een week niet meer mogen aanpassen, hoor. We blijven niet aan de gang!
Toch is ie best leuk geworden. Die haak vind ik super goed gelukt!

I'm not fat, I'm just short for my weight

7

Hoe kan een 5 jarige hier nou niet blij mee zijn. 't Is een hele mooie stoere taart. Jammer dat voor jou de lol er wel vanaf was, maar je hebt een prima taart om af te leveren.