Onderwerp: Heeft iemand anders deze naam al gebruikt? Help aub
Hallo,
Ik ben bezig met een mooi naam zoeken voor mijn website. Ik dacht aan "Zoete Stijl".
Wat denken jullie van mijn naam? Heeft het iemand anders deze naam al gebruikt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Heeft iemand anders deze naam al gebruikt? Help aub
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik ben bezig met een mooi naam zoeken voor mijn website. Ik dacht aan "Zoete Stijl".
Wat denken jullie van mijn naam? Heeft het iemand anders deze naam al gebruikt?
Leuke naam!
En je kunt het even checken op bv. mijndomein.nl
hmm....persoonlijk vind ik em niet zo.....t bekt niet echt....als je begrijpt wat ik bedoel. Er is wel al een Zoete Kunst.
Misschien in t engels?? SweetStyle.nl
Maji: super tips is die mijndomein.nl
Kadohke: sweetstyle.nl klink ook goed
Ik heb eigenlijk 2de optie...mijn man heeft het bedacht "suiker stijl". Wat denken jullie daarvan? of misschien "suiker creatie" ?
ik vind zelf sweetstyle het leukste
Hmmm tja, smaken verschillen natuurlijk...ik ben meer van de nederlandse benamingen dus vind nog steeds Zoete Stijl het leukst.
Hier kom je echt verder mee hé
Hmmm tja, smaken verschillen natuurlijk...ik ben meer van de nederlandse benamingen dus vind nog steeds Zoete Stijl het leukst.
Hier kom je echt verder mee hé
Ik ben ook meer van de nederlandse benamingen hehehehe...
Hoe zit het met "suiker creatie"? Is het een leuke naam?
Heeft iemand anders "suiker creatie" al gebruikt?
Volgens mijndomein.nl is deze naam nog beschikbaar. Maar het kan zijn dat iemand die geen website heeft deze naam al gebruikt.
hollandse benamingen vind ik ook erg leuk.. alles word zo tegenwoording meteen in het engels neergedropt.
suiker zoet bestaat dat al?
zoete stijl vind ik ook erg leuk!
Zoete kunst bestaat toch al daar lijkt zoet kunst erg veel op...
Klopt. zoete kunst bestaat al...en suiker zoet ook denk ik.
Dat mag ik niet gebruiken.
Ik weet nog niet welke naam ik ga gebruiken
Teveel keuze
Zoete Stijl vind ik erg leuk!
je kunt de naam ook even checken bij de kvk in het handelsregister. Alleen met domeinnamen checken bereik je niet alles, want misschien heeft het bedrijf wel geen website.
Succes met een goede naam vinden!
Dames,
bedankt voor alle meningen. Ik ga uiteindelijk "Irene's Suikercreaties" gebruiken.
Ik hoop dat die naam nog niet bestaat. Maar als het toch wel, laten julie mij weten?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Heeft iemand anders deze naam al gebruikt? Help aub