1

Onderwerp: Crisco en invriezen

Hallo,

Ik zit met 2 vraagjes, waar ik niet echt het antwoord op kan vinden  :o

1: Kan ik een compleet gedecoreerde taart (marsepein) in vriezen en zo ja hoe lang?

2: ik kwam er net achter dat mijn crisco op is  :s en laat ik het nu net nodig hebben (o,a hiervoor http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3715)
Is er iets anders dat ik voor crisco in de plaats zou kunnen gebruiken? (gebruik marsepein)

alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp!

2

Re: Crisco en invriezen

1. Ja hoor, kan prima! Hoelang hangt er een beetje vanaf denk'k. Ik heb ze nog nooit langer dan een week ingevroren dus met langer heb ik niet echt ervaring.

2. Bloemsuiker! Of een beetje plantaardige olie :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

heel erg bedankt voor je snelle antwoorden  :thumb:

Neem dat ik de taart een dag van te voren uit de vriezer moet halen en dan in de koelkast moet zetten? (taart moet daarna nog ongv 1 uur in de auto)

4

Volgens mij kan een blok plantaardig frituurvet ook ipv crisco (niet de vloeibare versie, maar die vetblokken)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

5

krummel schreef:

heel erg bedankt voor je snelle antwoorden  :thumb:

Neem dat ik de taart een dag van te voren uit de vriezer moet halen en dan in de koelkast moet zetten? (taart moet daarna nog ongv 1 uur in de auto)

Ja, 24 uur van tevoren eruit halen. Laten ontdooien in koelkast zoals je hem ook hebt ingevroren dus in doos of zak.

En ipv crisco kan je ook heel goed een blok frituurvet gebruiken.

Groetjes Maji