1

Onderwerp: HELP...geen handleiding bij Clatronic keukenmachine

hallo allemaal, heb ik gisteren mijn nieuwe keukenmachine gekregen zonder gebruiksaanwijzing. Biscuit heb ik geklopt met die platte klopper, dat ging prima. Maar nu weet ik niet welke klopper ik moet gebruiken voor het kloppen van de botercreme, de taart moet vanavond klaar enkan iemand mij alsjeblieft helpen??? Ik heb de Clatronic mk3323.
Ik ben nu een beetje in paniek, ben bang dat ik iets niet goed ga doen of het apparaat om zeep help.
Vast bedankt.
anne-mieke

groetjes, anne-mieke

Re: HELP...geen handleiding bij Clatronic keukenmachine

ik ken deze machine (nog ) niet, wil 'm ook kopen.
vaak kan je op internet de gebruiksaanwijzing wel vinden.
veel plezier met je nieuwe machine!

3

Je kunt niet gauw iets echt fout doen hoor, maar het is het handigst om de k-klopper daarvoor te gebruiken (als die erbij zit). Maar ik heb toevallig net nog botercreme gemaakt met de ballonklopper (foutje) en die werd net zo goed als met de k klopper hoor!
Succes! En veel plezier van je machine  :)

4

ik heb dezelfde machine. Bij mij zat er wel een gebruiksaanwijzing bij. Ik klop de eiwitten altijd met de ballonklopper en die andere zet ik er dan in voordat ik de boter erbij doe.
Bisquitdeeg maak ik van de mix en die doe ik altijd met de k-klopper.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

5

o ja, als je hem in de laagste stand zet dan springt hij na 1 1/2 minuut vanzelf naar stand 2. Ik zet hem dan altijd weer terug op 1, dat gaat goed.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)