Onderwerp: Marco Borsato taart
Hoi ik heb 2 Marco Borsato taarten gemaakt.
1 voor mezelf en 1 voor iemand anders de hart vorm ze was er echt super blij mee hier het resultaat.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Marco Borsato taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi ik heb 2 Marco Borsato taarten gemaakt.
1 voor mezelf en 1 voor iemand anders de hart vorm ze was er echt super blij mee hier het resultaat.

Met lekker veel chocolade of is het toch fondant? Ziet er in ieder geval erg lekker uit!
mmmm ziet er heerlijk uit, ben ook helemaal gek op de muziek van Marco Borsato. Binnenkort komt zijn nieuw album uit drie dimensies
ik kijk er al naar uit 
Het is inderdaad chocolade ganache.
@ popco wat leuk ik ben ook al zeker 16 jaar fan van Marco vanaf mijn 10e , klopt binnenkort nieuwe singel,cd en hij gaat naar het Gelredome en ook naar Antwerpen.
Ik heb een borsatoweblog jij ook toevallig je hebt wel een bekend gezicht voor mij?
Hoi Priscilla,
Jaaa hij gaat idd ook weer concerten geven, kreeg de mail vandaag binnen om al in de voorverkoop kaarten te kunnen bestellen
Wat leuk dat je een weblog hebt, nee ik heb geen weblog hihi wel leuk dat ik voor jou een bekend gezicht heb 
groetjes Connie
He die Priscilla,
Jij hier ook?? Dat had ik nog niet gezien!!!
Ik ook dus....nog een marcofan met weblog, maar wij kennen elkaar al he!!
Gaaf gedaan joh.....moet ook nog een marco taart maken!! Weet alleen nog niet voor wanneer....maar dat ik er zin in ga hebben is een ding wat zeker is
Groetjes,
Louise
@ Lianniels wahhhhhhhh super leuk zeg jij dus ook hier ja wij kenen elkaar al gaafffffffffffffff, kom jij ook de naar de fcd?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Marco Borsato taart