Re: HELP! bruidstaart zakt volledig in
Meiden, ik kan helemaal niet bakken.......
maar wat reageren jullie allemaal lief!!!
Mijn petje gaat voor een ieder van jullie diep af......
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » HELP! bruidstaart zakt volledig in
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Meiden, ik kan helemaal niet bakken.......
maar wat reageren jullie allemaal lief!!!
Mijn petje gaat voor een ieder van jullie diep af......
Hi Yvon,
Heel veel succes morgen en probeer er van te genieten!
Groetjes!
Ooooohhhh als ik dit nou toch eerder gelezen had... Dronten is voor mij 15 minuutjes maarja ik was gisteren ook tot half 7 's avonds weg.. Maar als ik het geweten had dan was ik je 's avonds nog even te hulp geschoten!
Gelukkig is de oplossing er al! Het wordt vast een heel mooie dag vandaag, in ieder geval veel plezier!
Oh wat vervelend, hopelijk wordt het toch een mooie dag! Veel plezier!
jeetje meid, lezen dit nu pas
We hopen dat het ondanks de taart toch een prachtige dag is geweest
Vanavond natuurlijk lekker aan het feesten op de bruiloft, maar morgen heb je misschien wel tijd voor een update. We zijn allen benieuwd hoe dit taartdrama is afgelopen!
Vanavond natuurlijk lekker aan het feesten op de bruiloft, maar morgen heb je misschien wel tijd voor een update. We zijn allen benieuwd hoe dit taartdrama is afgelopen!
En.... Hoe is de bruiloft geweest? En hoe was de taart?
Oohh wat erg!! Ik ben ook heel benieuwd hoe het afgelopen is.
Mijn zusje wil ook dat ik haar bruidstaart maak. Maar ik durf niet, ben echt bang voor zoiets...
Lieve meiden......
De trouwdag was super maar toch wel een nare smaak omdat de taart natuurlijk niet mooi was.
Ik heb die donderdagavond/nacht nog een nieuwe top gemaakt, helaas zonder sugarsheet met hun foto. Ik heb de onderste twee lagen in de vriezer gedaan om vererging te voorkomen. Op het moment van aansnijden heb ik het blok ijs uit de vriezer getrokken en de verse top er op gezet (de oude had ik inmiddels verwijderd voordat het de vriezer weer in ging). Zo had het bruidspaar in ieder geval een taartje om te snijden en te voeren........en de rest had ijstaart.
Heel verdrietig, en iedereen probeerde nog een beetje positief te doen maar het hele moment was verknalt uiteraard.
Iedereen superbedankt voor het meeleven
ps: zo zag hij er eerst uit
Nou... "Gelukkig hebben we de foto's nog" zullen we dan maar zeggen...
En je kan altijd nog in de herkansing... Een klein jaartje wachten en dan vieren ze hun eerste trouwdag dus... een nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Dit is toch je ergste nachtmerrie!!!
In een vorige vraag had ze zelfs gevraagd over de botercreme en niemend van ons heeft haar verteld dat je niet moet afsmeren ermee.
pfffffff eigenlijk stom van ons allen
ps hoop dat je ondertussen van je nachtmerries af bent?
Als ik dit eerder had gelezen... Ik woon in dronten!
De taart ziet er op de foto prachtig uit!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » HELP! bruidstaart zakt volledig in