Onderwerp: ** Cupcakes & Cookies **
Cupcakes

En in de cupcake-wrapper

Amandel-pindarolletjes

Amandel-sigaartjes

K3eb ghzel ( Gazellehoorntjes)

Cookies bij elkaar!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ** Cupcakes & Cookies **
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cupcakes

En in de cupcake-wrapper

Amandel-pindarolletjes

Amandel-sigaartjes

K3eb ghzel ( Gazellehoorntjes)

Cookies bij elkaar!

Jemig wat ziet dat er allemaal goed uit zeg! 
Daar gaan we weer....
Ik krijg toch altijd zo'n vakantie gevoel als ik die cookies zie
Super 
Jammie 
Daar gaan we weer....
Ik krijg toch altijd zo'n vakantie gevoel als ik die cookies zie![]()
Super
lekker
Tbarkallah meid ziet er goed uit..
Mooie parade zeg en lekkerrrr!!
Mag ik vragen waar je de witte cc papiertjes vandaan hebt?
phoe....wat ziet dat er GOED en MOOI uit zeg!!
Krijg er trek van hihi!!! 
mmmmmogen mag ik het recept van de Amandel-pindarolletjes of de sigaartjes?zijn die met bladerdeeg?
lekkerrrr

Ik krijg er helemaal trek van 
hmmmmmmm die amandel pinda rolletjes zien er heel lekker uit zin om het receptje te delen of ist een geheimpje? X 
Mooie parade zeg en lekkerrrr!!
Mag ik vragen waar je de witte cc papiertjes vandaan hebt?
ik heb ze van een speciale taartenbakwinkel hier in belgie.(ben de naam ff kwijt)
het is een doos met 200 volgens mij ofzo, alleen was de afmeting 6 cm aan de onderkant...dus ik heb daar wel een speciale wilton bakblik voor moeten halen, maar de combinatie is goed.
en ik zal snel het recept van de pindarolletjes hier zetten........geheim? hoe kom je derbij!
ga je het recept hier neerzetten of moet ik zoeken in een andere rubriek? 
ik zal het recept hier zetten.
ik zit in het midden van een verhuizing dus het spijt me dat ik het nog niet heb geplaatst, maar hij komt!
sorry voor de late reactie....kzit midden in een verhuizing, maar hier is het recept.
2 pakken ongezouten pinda’s (200 gr per pak).grof gemalen Je kunt elke soort nootjes gebruiken.
1 eetlpl bloesemwater en 50 gram gesmolten boter.
Half theelpl kaneel.
Dit allemaal in een tijltje mengen
Als het nogal los is dan kun je een beetje losgeklopt ei erdoor doen.
Pak 2 bladen filodeeg en leg ze opelkaar uitgestrekt op tafel.
Strooi het pinda strooisel erover (losjes) niet alles hoeft bedekt te zijn met nootjes.
En dan rol je voorzichtig de filodeeg tot een grote sigaar.
Ver volgens snij kleine stukjes van ong. 2 cm( het is meer naar smaak als je ze groter wilt maken moet je dat doen.
Leg ze op een bakplaat met de kant van de nootjes op de pakplaat en naar boven gericht.
Dus net als een sushi, met het zeewier eromheen en de rijst vanonder en vanboven.
Leg ze in een voorverwarmde oven ( 180 gr) tot ze lichtjes beginnen te kleuern aan de onder kant.
Als ze uit de oven komen kun je ze gelijk besprenkelen met warme honing, op deze manier word de honing beter opgenomen, laten afkoelenm en smakelijk eten.
ik hoop dat het goed is uitgelegd....voor vragen kun je het beste pmen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ** Cupcakes & Cookies **