Re: Transformatie....
Dank jullie wel allemaal! 
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Transformatie....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dank jullie wel allemaal! 
sandravos schreef:Ow Anneke geweldig!!!
![]()
Wel jammer dat mijn bad niet goed bleef (ik wilde hem laten staan maar ging helemaal rimpelen, hij staat er nog wel maar is niet meer zo mooi)
Dat is zeker jammer Sandra, maar je kan hem ook nog een keer met oase maken. Dan blijft hij wel mooi.
Vrees inderdaad dat dit toch echt een taartje is om op te eten vanuit de koeling ipv op de kast te zetten.
We hebben trouwens goed nieuws, we hebben een extra datum ingepland. Ga hem zo op onze website zetten.
19 december gaan we nog eenmaal het bad in kerststijl geven! 
echt een absolute favoriet van mij ik zie die zo graag voorbijkomen en nu als kerstman ook geweldig
Oja, en volgend jaar met pasen komt hij ook nog terug maar dan word hij wel een heeeeeel anders! 
haihia
heb me opgegeven hoor voor de extra datum!!! Vind hem zo geweldig.
haihia
heb me opgegeven hoor voor de extra datum!!! Vind hem zo geweldig.
You got mail!!! 
wat een leukerd zeg ..helemaal top!!!
Ben ook op je website geweest en was onder de indruk. Wat een leuke workshops geven jullieGa eens checken of ik niemand kan warm maken er samen eentje te volgen (heb wel bang voor de winterperiode want als er dan juist veel sneeuw ligt is het moeilijk om bij jullie te geraken). Dus misschien iets in het voorjaar
Ik weet niet juist waar Herk de stad ligt, maar ik ga er hier zeker nog volgen, dus je mag me altijd mailen, kunnen we samen rijden
liesbeth_19@hotmail.com
groetjes
Supergaaf 
ik wil in Nederland wonen
prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Transformatie....