1

Onderwerp: mijn eerste paddestoeltje

Best wel lastig om te maken, maar ik ben uiteindelijk toch wel tevreden  :Y
Gevuld met slagroom en aardbeienjam. Met de slagroom ben ik niet zo blij... ben toch altijd bang dat dat niet goed gaat :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MSA67FEC.jpg

feedback altijd welkom!

gr. Hendrika

2

Re: mijn eerste paddestoeltje

leuk gedaan!!!

3

Helemaal leuk. Heel netjes gedaan.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

4

Goed gelukt zeg :Y  Mooie taart.

5

heel erg mooi... heb je het met biscuit gemaakt?

Happiness is a CAKE!!

6

Emine schreef:

heel erg mooi... heb je het met biscuit gemaakt?

Ja hij is van biscuit, ik denk altijd pas achteraf dat het misschien makkelijker was geweest om cake te gebruiken  :s
Maar ik vind biscuit eigenlijk toch wel lekkerder...

gr. Hendrika

7

heel mooi

8

Super ! Erg mooi gemaakt :thumb:

pluk de dag!

9

Leuk gedaan hoor, welke maten bakvormen heb je gebruikt, zoiets wil ik ook nog wel eens maken, mag ik deze dan als inspiratie gebruiken?

10

Heeeeeeeeeeel mooi gedaan!!!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

11

Bregje schreef:

Leuk gedaan hoor, welke maten bakvormen heb je gebruikt, zoiets wil ik ook nog wel eens maken, mag ik deze dan als inspiratie gebruiken?

De steel is een 15 cm. vorm en de hoed is een 20 cm. blanda.
En natuurlijk mag je hem als inspiratie gebruiken, ik heb hem ook niet zelf verzonnen :P

gr. Hendrika

12

Hihi, hij is erg leuk geworden.......... lijkt erg op die van mij van enkele weken geleden, denk ik. Alleen heb ik hem toen met een geboetseerd plopje moeten maken.

Is ie bij jou netjes gebleven? Bij mij begon de onderste een beetje te scheuren door het behoorlijke gewicht van de bovenste :s .

13

super!

14

Leintje vR schreef:

Hihi, hij is erg leuk geworden.......... lijkt erg op die van mij van enkele weken geleden, denk ik. Alleen heb ik hem toen met een geboetseerd plopje moeten maken.

Is ie bij jou netjes gebleven? Bij mij begon de onderste een beetje te scheuren door het behoorlijke gewicht van de bovenste :s .

Het zou best kunnen  dat ik jouw paddestoel mede als voorbeeld heb gezien. Volgens mij heb ik alle paddestoeltjes hier op het forum bekeken  :lol: , want ik had geen idee hoe ik het aan moest pakken.
Hij bleef wel goed, maar ik had er dan ook wel 3 deuvels in gedaan, plus een lange helemaal door om te voor komen dat de hoed zou gaan schuiven :Y

Gr. Hendrika

15

Wat een schattig paddestoeltje!

Groetjes,
Michelle