1

Onderwerp: Geen inspiratie: wie helpt mij?

Ik moet aanstaande vrijdag een taart maken voor mijn schoonouders. Ze vieren zondag samen hun 61e en 63e verjaardag en zaterdag ben ik weg dus moet ik hem vrijdagavond afhebben. En ik heb echt voor het eerst echt GEEN IDEE wat voor taart ik moet maken.

Hij was voorheen timmerman en zij schoonmaker. Nu beide gestopt met werken en ze passen vaak alle kleinkinderen. Geen echte hobbies waar ik iets van kan maken op de taart.

Echt geen idee.... En het moet een stapeltje worden voor ca. 40 personen.

Misschien maak ik maar gewoon een mooie taart met mijn swirlmat en bloemetjes ofzo en dan zonder thema. Heeft er iemand een beter idee?

Hij wordt in elk geval gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam. Dat blijft toch wel goed tot zondag als ik hem vrijdag al maak?

Alvast bedankt voor het lezen!

2

Re: Geen inspiratie: wie helpt mij?

hoi hoi

de vulling is top.... blijft goed hoor.

en ik zou anders een groot kado ervan maken.. een mooie strik er boven op of zo....

simpel maar leuk...

succes ermee

3

CindyM schreef:

Misschien maak ik maar gewoon een mooie taart met mijn swirlmat en bloemetjes ofzo en dan zonder thema.

waarom niet? maak hem eventueel in de lievelingskleuren van de jarigen. je kunt zonder thema ook de mooiste taarten maken :)

maar het idee van een kadoo vind ik ook erg leuk!

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

4

Of verwerk de kleinkinderen erop: hier en daar een "kinderkoppie"?

5

@Celesta: wat een leuk idee. Ik maak een stapeltje van een ronde 26 cm met een vierkante 20 cm erboven op, en dan lijkt het een cadeautje. dus met lussenstrik. en zoals rabbeltje al zegt: in de lievelingskleuren. dus in hun geval, zwart, wit en zilver.

thanx!!!! ik ga aan de slag  :)

6

anders een bloembakje

:Y  Dat wordt een mooie taart!

inspiratie voor taart??? [move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs