Re: Gehele Mega Mindy puzzel
Wow wow wow wow!! Die spettert echt van de taart af!!
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gehele Mega Mindy puzzel
Wow wow wow wow!! Die spettert echt van de taart af!!
Zo zo zo zo zo, nou ja, wat kan ik er verder nog aan toevoegen. Echt heel erg mooi gedaan! 
SUper goed gedaan, strak ook 
Echt een heel goede puzzel!!!
Ik vind dit echt een hele gave taart en ook heel mooi gepuzzelt 
Bedankt voor alle reacties! Het was mijn 3de MM taart in 3 maanden en heb wel even genoeg MM gemaakt, maar gelukkig kan ik mijn hart ophalen want zaterdag maak ik voor het eerst een buste.
@ThijsYmke: mijn vriendin heeft de letters gekocht bij een webshop ik dacht in Haarlem. Maar de naam of hoe of wat weet ik echter niet. Ik had het van het forum toen iemand dit op een bierdop had geplaatst met het "Heineken" lettertype.
@AnjaH: je mag ze altijd opslaan als inspiratie, dat doe ik ook regelmatig als ik een taart moet maken. Hoe gaat het er verder mee? Als je eens een keer zin hebt om met een groepje te freubelen, moet je even zoeken op Freubelen in Purmerend.
@anietje8888: ik knip mm in zijn geheel uit zonder de franjes aan de laarsen, het haar (knip gewoon een rondje om haar hoofd in plaats van de haarlijn) en zonder handen. Dan snij ik het hoofd met hals en de handen uit in de huid kleur. Het lichaam snij ik in de roze kleur. De laarzen met franjes snij ik uit.Ik leg onder de armen, benen, borsten, etc. rolletjes marsepein zodat je een 3d effect krijgt. Dan de laarzen erop en eromheen zodat je geen roze ziet, meestal snij ik onder de armen en benen het wat smaller. kraagje aanbrengen, handen eraan en hoofd (kin/neus) en handen "opvullen". Haar en cape erachter leggen, masker op het hoofd. Accessoires erop riem/broekje/mond/ogen/etc.
Ik hoop dat het zo duidelijk is, zal de volgende keer eens foto's maken voor een How To.
wauwie erg gaaf! mooi gemaakt

gave puzzel zeg!
WAUW! Wat mooi gepuzzeld!!!!
WAUW die is echt heel mooi!
Devolgende keer dat jullie weer gaan "freubelen in Purmerend" ga ik zorgen dat ik erbij kan zijn
Dan kan ik misschien een beetje de kunst afkijken...
gr. Hendrika
idd heel mooi gepuzzled!
Wow, die is echt super gaaf zeg!!
WOW, super ja enne die how-to graag.
Mooi Suzanne 
Mooie puzzel zeg. Niet alleen de jarige moet ik feliciteren...
wauw!!! super mooi gepuzzeld!!!! Helemaal geweldig!!
Werkelijk prachtig 
suuuuuuuuuuuuuper mooi zeg. mmm....misschien ga ik toch maar iets anders maken want dit lukt me nooit 
Wauw! Superstrak en ontzettend mooi gepuzzeld!
Oooh wat mooi gepuzzeld!
deze is echt supergaaf
Waaw die komt zo uit de serie gestapt! Prachtige 3Dpuzzel
help, hoe krijg ik een foto doorgemaild via het forum?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gehele Mega Mindy puzzel