1

Onderwerp: Sugar and Cinnamon

Ik ben ontzettend verslaafd aan Amerikaanse blogs :shh: . Lees ze als tijdschriften en op 1 van de vele blogs kwam ik het recept tegen voor Kaneel-donut's in een muffinverpakking.

Aangezien ik ontzettende fan ben van Kaneel-donut's moest ik deze uitproberen. En ze zijn me toch lekker :Y , kijk zelf maar:

http://4.bp.blogspot.com/_GW-jlEPSeiw/TKzt3F4JmWI/AAAAAAAABMo/_Rrw3UL5qM4/s400/suiker+en+kaneel.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_GW-jlEPSeiw/TKzt5lSLCLI/AAAAAAAABMs/IGSJRSijUxg/s400/suiker+en+kaneel2.jpg

Voor de nieuwsgierige onder ons, ik heb het recept vertaald en op mijn blog (zie onderschrift) gezet.

Zoete groetjes :P ,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

2

Re: Sugar and Cinnamon

Ooooh, wat zien ze er heerlijk 'fout' uit, jammie ! ze zijn prachtig gelukt !

Groetjes, Conny

3 Laatst bewerkt door marieke84 (07-10-2010 06:55)

cbuckens schreef:

Ooooh, wat zien ze er heerlijk 'fout' uit, jammie ! ze zijn prachtig gelukt !

Dank je wel Conny, ze zijn inderdaad erg fout maar zo lekker :Y . Als je aan de lijn bent zijn deze niet verstandig om te maken :nooo .

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

4

Het klinkt heel lekker maar dat grijzige op de foto.....dat lijkt wel schimmel  :s  :think:
Hoe komt dat ?

5

nnicole1234 schreef:

Het klinkt heel lekker maar dat grijzige op de foto.....dat lijkt wel schimmel  :s  :think:
Hoe komt dat ?

Mag ik vragen welk grijs je bedoelt? Want ik zie echt geen grijs :think: . Maar beschimmeld waren ze in elk geval niet :nooo. Want ze waren op de dag dat ik ze gemaakt had al op, zo lekker  :P

Groetjes Marieke

6 Laatst bewerkt door marieke84 (07-10-2010 08:18)

Oeps 1 keer iets zeggen is wel genoeg  :lol:

7

dat grijze is gewoon schaduw denk ik ;)

maar ze zien er inderdaad erg lekker uit!

8

Het doorgesneden cakeje is links geel en rechts grijs op alle drie de foto's....
Is dat dan alleen bij mij ????

9

OOOOOOOOOOOHHHHHHHHh, weer een excuus voor in het weekend wat nieuws te proberen :D

JAMMIE

Liefs Samantha

10

Ooh! Ik wou vanavond sowieso cupcakes maken, maar deze gaan het winnen!

Vraagje, voor hoeveel stuks is dat recept?

Groetjes!!

11

Kelly1610 schreef:

Groetjes!!

ik heb met het recept 6 grote en 12 kleine gemaakt maar je kan ook gewoon 12 grote of 24 kleine maken. Ik moet zeggen de grote het winnen van mij. Ben benieuwd hoe jullie ze vinden.

12

nnicole1234 schreef:

Het doorgesneden cakeje is links geel en rechts grijs op alle drie de foto's....
Is dat dan alleen bij mij ????

Ik snap een beetje wat je bedoeld. Ik heb de foto's nml in de avond gemaakt maar bij mij op de computer valt het niet echt op. Miss kan het aan de beeldscherm instellingen liggen.

13

marieke84 schreef:
Kelly1610 schreef:

Groetjes!!

ik heb met het recept 6 grote en 12 kleine gemaakt maar je kan ook gewoon 12 grote of 24 kleine maken. Ik moet zeggen de grote het winnen van mij. Ben benieuwd hoe jullie ze vinden.

Dat worden 12 grote :Y Ik zal morgen laten weten hoe ze zijn geworden!! Hoop dat het lukt, hmmm!

Gr Kelly

14

Oh ziet er lekker uit!!!

15

Hey Marieke, ze zien er errug lekker uit! :9 Had ze natuurlijk op je blog ook al bewonderd! :D
Alleen dat grijze zag ik ook, net of het grijs ingekleurd is ofzo...maar verder  :thumb:
Kom je trouwens nog naar T&T? Kunnen we misschien eens 'live' kennis maken...? Ik ben er morgen. :D

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

16

his schreef:

Hey Marieke, ze zien er errug lekker uit! :9 Had ze natuurlijk op je blog ook al bewonderd! :D
Alleen dat grijze zag ik ook, net of het grijs ingekleurd is ofzo...maar verder  :thumb:
Kom je trouwens nog naar T&T? Kunnen we misschien eens 'live' kennis maken...? Ik ben er morgen. :D

Ey Hiske,

Nee ik kom helaas niet naar T&T want ik moet beide dagen werken. Dus helaas.

Groetjes Marieke

17

Ik heb ze gisteravond gemaakt, heerlijk!! Vers uit de oven hmm...! lijkt me ook lekker om er stukjes appel in te doen!

Straks gaan mijn collega's ze proeven, ben benieuwd!

Bedankt voor het recept :)

Groetjes Kelly

18

marieke84 schreef:
his schreef:

Ey Hiske,

Nee ik kom helaas niet naar T&T want ik moet beide dagen werken. Dus helaas.

Groetjes Marieke

Jammer...misschien een volgende keer.

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

19

hmmm zien er overheerlijk uit!

20

Kelly1610 schreef:

Ik heb ze gisteravond gemaakt, heerlijk!! Vers uit de oven hmm...! lijkt me ook lekker om er stukjes appel in te doen!

Straks gaan mijn collega's ze proeven, ben benieuwd!

Bedankt voor het recept :)

Groetjes Kelly

Wat leuk om te horen en idd net uit de oven zijn ze het lekkerste he. Wat vonden je collega's ervan.

Groetjes Marieke

21

ziet er lekker uit
vind kaneelbroodjes ook zo lekker dus dit ga ook een keertje maken

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

22

Bedankt voor het recept! Ik heb ze net gebakken, en inderdaad zeer lekker!

Minder zoet dan ik gedacht had, maar ik ben cupcakes gewend ;)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs793.snc4/67354_160303230666299_100000598697571_415508_704259_n.jpg

23

Ravennaz schreef:

Bedankt voor het recept! Ik heb ze net gebakken, en inderdaad zeer lekker!

Minder zoet dan ik gedacht had, maar ik ben cupcakes gewend ;)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs793.snc4/67354_160303230666299_100000598697571_415508_704259_n.jpg

Hallo Ravennaz.

Wat leuk dat je ze hebt gemaakt en vooral leuk dat je een foto hebt gemaakt. Ik ben van plan om meer "amerikaanse" recepten uit te gaan proberen dus ik zou zeggen houdt mijn blog in de gaten.

En ik vond ze ook minder zoet. Maar dat vond ik juist wel fijn en de suiker maakt alles weer goed.

Groetjes Marieke