1

Onderwerp: strandfiguurtje boetseren?

Ik heb een meisje voor wie ik een taart maak, beloofd dat ze een strandtaart krijgt..... lukt aardig máár een strandfiguurtje boetseren? Geen idéé hoe dat moet......  :s

Wie weet waar ik de beste how to vind? Ik heb al naar ienie mini picasaweb foto's zitten turen maar daar zie ik niks en is mijn Spaans niet goed genoeg voor..........

Waar haal ik de beste tips om een (strand)poppetje te boetseren, vandaan kan halen?

Dank jullie wel!

Zelfs met zoeken, kijken en lezen ben ik niet opgeschoten..... :s

Re: strandfiguurtje boetseren?

Hoi Annick, even gegoogeld voor je, maar het forum wil fe foto's niet plaatsen. Er is iets met de urls. Ik zocht op beach cake en er kwamen verschillende zonnenbadende mensen tervoorschijn en een zeemeermin.
Ik heb evt. nog een flip flop mal voor je mocht je die willen lenen. Zie ik je zaterdag nog?
Groetjes Carola

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

3

Zaterdag? Op de beurs? Ik twijfel nog... heb wel een kaart (controlestrookje eraf gescheurd maar heb ik nog wel, zon 'slap' kaartje)........ nu de zin nog.

Als ik nl. lees dat het rijen dik staat, rétedruk is etc. etc., besteed ik mijn tijd wellicht liever anders (is al zo kostbaar, vrije tijd.....).....

4

in de eerste mjam staat een how-to van een zandkasteel met poppetjes, misschien dat dat helpt

Groetjes Nathalie

5

Dank je wel..... heb ik nu alleen niks aan, te kort dag.....

Ik heb niet de Mjam vanaf het eerste nummer ook, trouwens..... jammer genoeg  :o