1

Onderwerp: even voorstellen

Hallo allemaal :)

Ik had al een aantal keer op deze site gekeken en dacht laat ik mij nu eens even voorstellen.

Ik ben José, 19 jaar.
Ik studeer op dit moment thuis (HAVO via loi) en wil hierna een hbo gaan volgen voor fysiotherapie. Naast mijn schoolwerk.. :s 
Heb ik een aantal hobby's waaronder bakken :D taarten heb ik nog niet zo vaak gebakken. Maar ik vind het wel super om te doen, daarom ben ik ook super blij dat ik deze site heb gevonden.

Naast bakken heb ik nog andere hobby's zoals tekenen(manga/anime), acryl verfen en ik ga binnenkort met aquarel beginnen en ik speel gitaar. Met andere woorden, ik vind het heel leuk om lekker creatief bezig te zijn.
Ik werd echt helemaal gek toen ik de taarten zag in de galerie, die vind ik echt 10000000x mooier dan al mijn tekeningen bij elkaar :P

Mijn moeder hoorde via via over iemand die super mooie taarten maakten.
En zei dat ik even op google moest gaan zoeken, naar een yvonne die hele mooie taarten maakten in Den Bosch.
En toen bedacht mijn moeder dat ze misschien wel workshop's gaf en misschien dan rekening kon houden met mijn pinda-allergie.
Dit begon ze opeens allemaal te vragen een paar weken voor mijn verjaardag, dus ik denk dat het voor mijn verjaardag had willen geven :P

Mijn moeder had dat van mijn tante gehoord en mijn tante kon haar moeder weer die in woerden blijkt te wonen, vlak bij mij in de buurt :P En met die aanwijzingen.. zou ik dus een yvonne moeten vinden op google :rolleyes:  (volgens mij denkt mijn moeder dat je alles met google kan :P ) Dus naar lang zoeken geen Yvonne gevonden maar wel dit forum, daar ben ik super blij mee.

:o Ooh.. best wel een lang verhaal geworden... Ik hoop dat ik jullie er niet mee heb verveelt :rolleyes:

Het lijkt mij super leuk forum en alle tips over taarten maken en versieren zijn welkom  :Y

Groetjes,
José

2

Re: even voorstellen

welkom!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

welkom en heel veel bakplezier!

4