Re: Weer eens tijd om te posten!!!!
Wauw!!! Heel gaaf!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Weer eens tijd om te posten!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw!!! Heel gaaf!
Zo hé, gaaahaaaf!!!
Wow!!! Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties.
@Israa en Mirie= Ik ben op hyves te vinden en daar staat ook info over workshops.
@Bianca, Liene en XEsterX = Met veel geduld en smoothers. Verkrijgbaar in de webshop.
@ menniej = Ik heb de SMALL cutter gebruikt voor de vlinders.
Volgens mij heb ik nu op alle vragen antwoord gegeven
Doei doei.
SLIK......... , hoe mooi zeg..........
Toppertjes
De bovenste taart is helemaal te gek!
Je andere taarten in de parade zijn ook
Super taarten.
En wat leuk om te zien dat je zoontje Rian heet, dat zie je niet veel voor jongens.
Mijn man heet namelijk ook Rian en ik moet heel vaak uitleggen dat het toch echt een jongen is
wow!!! stuk voor stuk geweldig!! heel leuk gedaan de combi dora en diego!!
Jij hebt een goede fantasie zeg !!!
en als je die fantasie dan ook nog zo kunt uitvoeren neem ik mijn petje voor je af...echt geweldig mooie taarten
Groetjes Nicole
wauw!!! Ga vooral zo door en vergeet dan niet je foto's te posten!
Geweldig, wat een mooi taarten zijn dit, petje af
Zeker hele mooie taarten zeg.. strak en vrolijk.. de taart voor je zoon vind ik nog wel het allermooist lijkt me ook heel veel werk...
Wat die airco betreft, ik woon tegenwoordig in Philadelphia (Amerika) en deze zomer was het gemiddeld 35 graden, natuurlijk heeft ieder huis hier airco, maar dat was zelfs niet genoeg voor het maken van de taarten...
Ik had regelmatig dat de taarten door de warmte inzakten, moest ze iedere 5 minuten terug de koelkast in doen en weer een half uurtje wachten... niet echt prettig... maar je, ook daar leer je mee omgaan..
Mijn complimenten voor je prachtige taarten
Gaaaaaaaaaaaaf!
Oeps 2x.....
@wbpepe= Natuurlijk reageer ik op andere creaties Ik heb er helaas niet altijd evenveel tijd voor maar zodra ik een gaatje heb dan zit ik ook echt uren naar al het moois te kijken. Ik ben blij dat er in Nederland zoveel talent is en een geweldig forum waar we lekker bij elkaar af kunnen kijken
@Mama's nieuwe hobby= Ja, toen Rian een baby was werd hij ook altijd als 'ze' aangesproken omdat ze bij die naam een meisje verwachten Of ze spreken de naam in het Engels uit zoals Ryan.
Maar het is dus RIE JAN hahaha. Ik heet Arianne en mijn man heet Arie dus daarvan is de naam afgeleid. Echte Hollandse namen dus
Hier in Katwijk zijn er inmiddels wel een aantal jongens die zo heten dus hier is het niet zo heel vreemd meer
@nnicole1234= Gelukkig wordt er veel fantasie bij me opgewekt als ik al die pracht en praal hier op het forum voorbij ziet komen
@Ingridje71= Wow! Woon je helemaal in Philadelphia??? Dat is ver weg Leuk hoor. Dus een airco neemt ook niet alle problemen weg dan
Balen. Maar het werkt toch hoop ik wel iets?
@Ilsjepilsje= Bedankt voor je dubbele lof whaahaha
Doei doei.
Wat een waanzinnig mooie taarten maak jij. Jammer dat je zo ver weg woont anders kwam ik langs voor een workshop.
En mijn zoontje heet ook Rian dus ik herken de "problemen" die je beschrijft
Wat een mooie en leuke taarten, vooral de eerste is mijn favoriet.
Ik had 'em gisteren al gezien, maar nog niet gereageerd.
Echt prachtige taarten, maar die 1e is echt zo fantastisch mooi! Al die details.
Ik zeg niet snel: Jammer om op te eten, maar bij deze..........
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Weer eens tijd om te posten!!!!