Onderwerp: [FEEDBACK] Black and white living together...
Met dank aan alle zwart-witjes die al voorbij kwamen!
Tips en trucs zijn welkom, vooral over die streepjes, hoe krijg je die toch netjes...!!
Groetjes Femke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [FEEDBACK] Black and white living together...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met dank aan alle zwart-witjes die al voorbij kwamen!
Tips en trucs zijn welkom, vooral over die streepjes, hoe krijg je die toch netjes...!!
Groetjes Femke
Mooi hoor.
Mooie bloemen ook boven op je taart. Zijn dat de 5 petal rose uitstekers die je hebt gebruikt?
Ja inderdaad. Die van 90 en 75 mm.
Gaaf zeg, ik ben wel van de zwart/witte taarten.
Nou ik vind je streepjes netjes hoor en je bloemen zijn helemaal geweldig
prachtig!
Wat een werk al die streepjes! Jij droomt vannacht zwart wit denk ik...
Nog even edit om te laten weten dat ik het een mooie taart vind!
haha bedankt taartiana! Ja die streepjes werden ook steeds kronkeliger, hoe langer ik er naar keek!
Erg mooi!
Mooie taart hoor! Ik heb geen idee hoe je die streepjes precies recht kunt krijgen.... Ik denk dat je na een tijdje alleen nog maar streepjes kunt zien!
Erg mooi!
En deze zetten we ook weer in het rijtje PRACHTIG! Vooral die bloemen, daar ben ik helemaal verliefd op!
Mooi taartje hoor!
Ik heb al vaak van dit soort streepjes 'gedaan'. Ik doe het zo:
- afmeting van de taart die erbovenop komt licht insnijden in de bovenkant van de taart, bv mbv een taartkarton
(of bij enkele taart/bovenste taart: middelpunt aangeven)
- fondantstreepjes onderaan tegen de taart zetten en dan in een rechte lijn leggen naar de insnijding of het middelpunt toe
- bij de insnijding reepje afsnijden
Zo hoef je de onderkant niet bij te snijden, en het is gemakkelijker om de streepjes recht te krijgen dan wanneer je in het midden begint.
Hoop dat het een klein beetje duidelijk is...
my Favorite colors !!!!
super gemaakt .
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [FEEDBACK] Black and white living together...