1

Onderwerp: waar kleurstof kopen in lelystad?

hallo dames!

hier een beginnende taartbakster met een vraagje! morgen ga ik een dagje naar lelystad, is daar een winkel waar ik kleurstof (of evt andere ingredienten) kan kopen? hier in dronten kan ik niets vinden maar dacht als ik er toch rondloop!

alvast bedankt!

Oops! I did it again.....

2

Re: waar kleurstof kopen in lelystad?

De regiorubrieken zijn voor regiomeetings en fröbeldagen, niet voor vragen over regio's :)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

sorry :o

In Lelystad heb ik zeker geen idee.

Maar je kan in Almere terecht bij taarten van suus en madhuri maar of je het daar ook zo kan halen weet ik trouwens niet.

Verder heb je op Urk Ceak die heeft ook kleurstoffen.

Het leven is wat je er zelf van TAART.
groetjes Linda.

5

hoi

ik lelystad weet ik het niet,maar in elburg bij de bakzolder hebben ze het wel is ook niet ver van dronten

oke maar niets in lely? die van elburg is wel een goed idee!!!! thnx! :thumb:

In lelystad zit cake atelier. Zag net op hun website dat je op afspraak ook materialen bij hun kan kopen.

8

In Almere zit ruan- creatief, ze verkopen ook bakproducten, weet niet of ze ook kleurstof verkopen.
Ze hebben een website, even googelen misschien

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

ja maar als ik naar almere moet rijden kan ik het net zo goed hier bestellen in de webshop :D

10

Bakzolder is erg leuk en knus. Daar hebben ze best veel. Vauit Dronten niet zo ver. In  Lelystad zit Linda van het Cake Atelier maar das alleen op afspraak en assortiment is beperkt. Verder heb je taartenmix in Lelystad, ook alleen op afpraak en ook beperkt assortiment. Suc6!

11

Als je een keertje op Urk bent kun je ook mij altijd bellen, heb nu ook een leuk assortiment aan bakspullen te koop waaronder de wilton kleurstoffen!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess