1

Onderwerp: Boobytaart?

Van de week kwam de vraag binnen of ik een boobytaart kon maken. Aangezien ik die al eerder gemaakt had, gaf ik aan dat ik dat wel kon....Maar of hij dan ook gelijk voor 30 personen kon... Eh...tja...eh.... En daar zit ik dan met mijn handen in het haar.... De vorige boobytaart die ik met torseletje maakte, daar konden ongeveer vijftien tot twintig personen van eten. Hoe kan ik deze op een creatieve manier groot genoeg maken????
Ik zit al te denken aan grotere booby's, maar daar past dan geen torselet meer bij en dat is juist zo leuk. Een groter lichaam kan natuurlijk ook, maar dan past hij nagenoeg niet meer in de koelkast. Aaaaah! :grr:

Smile and the world smiles back to you!
Liefs Mo

2

Re: Boobytaart?

volgens mij sta je niet in de juiste rubriek, ik heb t al ffies gemeld!

:)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

3

Volgens mij ook niet :nooo

[MOVE] --> Taartdecoratie algmeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

niet flauw bedoeld hoor, maar zijn evt twee taarten geen optie?
je schreef dat je er een eerder gemaakt had voor ong 15-20 personen, dus misschien ietsje kleiner en dan twee?? In bv verschillende outfitjes ofzo?

anders zou ik het zo ook niet weten hoor! :s

5

:think: anders maak je nog van een extra losse (bol?)taart  billen met een mooi bijpassend broekje???

succes!

groetjes Marjolein

6

Ik ben aan t kijken of het met een broekje gaat lukken, anders maak er een ronde taart onder en dan maak ik daar playboyhaasjes op..... Anyway, nu hard aan de slag! :lol:

Smile and the world smiles back to you!
Liefs Mo

7

Misschien zoals ik het heb gedaan?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=107710

Jacqueline