1

Onderwerp: Dag van de leerkracht

Het schoolbestuur vroeg of ik een taart wilde maken in het thema ' Lerarendag' . Deze taart heb ik voor ze gemaakt. Ze lieten de potloden in de 1e instantie allemaal op het schoteltje liggen omdat ze dachten dat het echte waren  :lol:  Pas toen ik er 1 in mijn mond stopten kwamen ze erachter dat het eetbaar was  :+  Missie geslaagd zou ik zeggen:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SBKUPHPO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O6PMLQKM.jpg

2

Re: Dag van de leerkracht

echt mooi!

3

Dat zullen ze erg leuk hebben gevonden! Leuke taart!

(: Ik word blij van taart! :)

4

Wat een prachtige taart, als ik vragen mag, heb je door de 'potloden' ook tylose gedaan? of kan het ook zonder?

5

Leuke, originele taart en cc's!! :thumb:

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

6

Mooie taart!
Wat grappig dat ze de potloden voor echt aanzagen.

7

errug leuk.. en wat een werk moeten al die potloden geweest zijn

It takes a long time to become an old friend

8

Hij is leuk geworden! Wat grappig van de potloodjes. Dan heb je het inderdaad wel heel goed gedaan.

9

Hij is leuk geworden! Wat grappig van de potloodjes. Dan heb je het inderdaad wel heel goed gedaan.

10

Leuke taart hoor.

11

hij is weer mooi hoor lekker druk heb ij het ook volgens mijn hoe gaat het met je opdracht van pme ik ben hardt bezig

corine

12

Jeetje, zo'n leuke taart heb ik als leerkracht niet gekregen hoor! Gaaf gedaan , zoals de andere al zeggen die potloodjes zijn erg gaaf!

Leef je leven en volg de weg die bij je past!

13

Ook druk geweest met potloodjes maken zie ik :D.
Hij is erg leuk geworden hoor!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

14

:thumb: heel mooi!

Eens een taart, altijd een taart!
http://facebook.com/taartvanMaaike

15

mama26 schreef:

hij is weer mooi hoor lekker druk heb ij het ook volgens mijn hoe gaat het met je opdracht van pme ik ben hardt bezig

corine

Inderdaad een beetje druk. Heb zojuist tegen 2 aanvragen 'nee; gezegd.... Pff wel lastig hoor want ik vind het TE leuk.... Maar als ik 'ja' had gezegd had ik niet de kwaliteit  kunnen afgeven die ik wil en ik wil daar geen consessies in doen. Dus dan maar nee....

Met mn huiswrk ga ik morgen beginnen. Ben nog druk aan het nadenken want het is niet helemaal mijn ding  :s

16

heusie schreef:

Wat een prachtige taart, als ik vragen mag, heb je door de 'potloden' ook tylose gedaan? of kan het ook zonder?

Hoi heusie,

Dank je wel voor je complimentje.  :Y  Ik heb de potloodjes van mexican paste gemaakt en iets tylose. Ik denk dat ze zonder tylose wel kunnen maar dan krijg je vaak van die kleine droogtescheurtjes.....

Je zult ze ook wel van fondant met tylose kunnen maken denk ik.