1

Onderwerp: Hoera ook in de lucht met www.detaartenschuur.nl

Joepie!!!  :D   :D   :D

Mijn lieve zwager heeft voor mij een website gemaakt voor mijn taartjes! Ben er helemaal blij mij! Eindelijk kan ik ook mijn taartjes online zetten op mijn eigen site.

Als je een kijkje wilt nemen, dit is de site:

www.detaartenschuur.nl

Op of aanmerkingen zijn altijd welkom!!!!

Groetjesssss

Life's like sweet cake,put lots of sugar in it

2 Laatst bewerkt door Moonfairy (03-10-2010 22:11)

Re: Hoera ook in de lucht met www.detaartenschuur.nl

Dr is toch al een taartschuur van Deb??? Lijkt je dat niet een beetje verwarrend???

Ik heb m ff opgezocht... www.taartschuur.nl  :/

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

Gefeliciteerd met je nieuwe site!

Eerlijk gezegd dacht ik ook meteen aan Taartschuur van Deb  :Y

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

4

ik eerlijk gezegd ook :o  Maar héél erg gefeliciteerd met je website. Hij ziet er vrolijk uit!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

5 Laatst bewerkt door MirandaB (04-10-2010 10:21)

Ik vind je site er leuk uitzien, heel vrolijk! Maar zoals de anderen boven mij ook schreven, doet de naam erg aan Taartschuur denken. Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden om een naam te kiezen die daar zo op lijkt. Niet voor degene die de naam Taartschuur al had, maar ook niet voor jou zelf. Is nogal verwarrend... :/ Er moet toch wel iets origineels te bedenken zijn?

6

Ik dacht ook al van he? Deb heeft toch allang een site.
Erg verwarrend

Veel taart plezier

7

hmmm lijkt me inderdaad voor haar niet echt prettig

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

8

leuke site

9

Ik zie dat jullie allemaal reageren.
over de naam.

Ik heb grizje een bericht gestuurd helaas niks van haar terug gehoord.

Ik heb wel domeinnamen vastgelegd die er op lijken maar om er de voor te zetten heb ik niet aangedacht.

Vind het jammer dat niet iedereen zo creatief is in het verzinnen van een naam maar ja!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

10

Almelo en Tiel liggen toch niet naast elkaar?! Dus je zit niet in elkaars vaarwater.

Ik denk dat geen enkele naam "origineel" meer is en als je enthousiast over je hobby bent, kan ik me voorstellen dat je niet eerst heel de site af gaat zoeken of iemand ongeveer dezelfde naam heeft!

Jammer dat er zo wordt gereageerd op een topic van iemand die alleen maar enthousiast is over haar eigen website.

Ik vind het een leuke, frisse site en ik wens je nog een heleboel leuke taartuurtjes toe!

Bovenal:
It's a free country

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf

11

ik denk ook, dat het niet heeel erg is, idd vanwege de afstand, en in Den Haag zit ook een Taartschuur en die zit er al langer dan de Taartschuur in Tiel....

Leuke site, en lekker doorgaan met taarten, dan krijg je zo een leuke volle portfolio!

Groetjes, Dorothea.

12

Dot schreef:

ik denk ook, dat het niet heeel erg is, idd vanwege de afstand, en in Den Haag zit ook een Taartschuur en die zit er al langer dan de Taartschuur in Tiel....

Leuke site, en lekker doorgaan met taarten, dan krijg je zo een leuke volle portfolio!

Taartschuur tiel bestaat al wat langer dan die in den haag. ik ben alleen een bedrijf sinds 1 augustus.

maar ik ga me er niet druk om maken.
Zo lang je me site, foto's, teksten en zo maar niet gebruikt vind ik alles best.

Ik heb nu wel alles mee gemaakt geloof ik.

Ik ga weer lekker verder met me taarten.

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

13

supermuts schreef:

Ik denk dat geen enkele naam "origineel" meer is en als je enthousiast over je hobby bent, kan ik me voorstellen dat je niet eerst heel de site af gaat zoeken of iemand ongeveer dezelfde naam heeft!

Nou ik heb niet echt last van mensen die mijn naam kopieren hoor :P  :lol:  :lol:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

14

Je hebt een hele leuke site!!! Ziet er duidelijk en georganiseerd uit!  :thumb:

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!