1

Onderwerp: legomallen waar te koop?

Wie weet waar ik lego malletjes kan kopen? Ik weet dat er een uitgebreid topic is geweest over zelf maken maar eigenlijk wil ik ze liever kant en klaar kopen.

Ik heb begrepen dat je ze ook op de taart en trend beurs kan kopen maar ik kan daar zelf niet naartoe. Misschien is er iemand die wel gaat en die ze voor me mee wil nemen?

Groetjes Eline

2

Re: legomallen waar te koop?

brickshop............. :Y

3

alleen op dit moment uitverkocht  :s

4

Haha, ja daar had ik al gekeken. Maar toch bedankt!

Groetjes Eline

5

Ik heb via ebay een malletje gekocht met verschillende maten blokjes, heb hem op deze taart gebruikt.
Misschien heb je hier wat aan. Uit Engeland, levertijd was een week.
http://94.100.124.6/1068400001-1068450000/1068422001-1068422100/1068422093_5_DvVX.jpeg

6

koekie schreef:

Ik heb via ebay een malletje gekocht met verschillende maten blokjes, heb hem op deze taart gebruikt.
Misschien heb je hier wat aan. Uit Engeland, levertijd was een week.

Ben al een tijdje aan het kijken voor een mal maar bij wie heb je hem gekocht via Ebay en stond het gewoon onder blokjesmal?

7

Oh goeie tip koekie, daar ga ik eventjes kijken. Dank je wel.

Groetjes Eline

8

Hoe heb je die dan gevonden op Ebay? Ik zoek ook al een tijdje maar krijg t niet gevonden. Wel die hele grote mallen.
Bij brickshop zijn ze al heeeeeeeeeeeeel lang niet voorradig.

Heeft er iemand een idee in welke landen dit verkocht wordt?
Dan kan ik eens aan mijn schoonbroer vragen of die voor mij wil kijken, die is captain bij een vliegmaatschappij en komt over de hele wereld.

9

crisje schreef:

Hoe heb je die dan gevonden op Ebay? Ik zoek ook al een tijdje maar krijg t niet gevonden. Wel die hele grote mallen.
Bij brickshop zijn ze al heeeeeeeeeeeeel lang niet voorradig.

Heeft er iemand een idee in welke landen dit verkocht wordt?
Dan kan ik eens aan mijn schoonbroer vragen of die voor mij wil kijken, die is captain bij een vliegmaatschappij en komt over de hele wereld.

Op ebay zoeken op lego mould. De advertenties die ik heb gevonden zijn allemaal van aanbieders uit Engeland.

10

Ik heb ze gevonden  :)
Ligt t aan mij of zijn de verzendkosten best wel hoog?
En komen er verder nog kosten bij als er een bedrag voor verzending naar nederland staat?
(mijn engels is erg slecht helaas, ga dus niet naar engeland mailen :lol: )

11

Ik vind de verzendkosten meevallen, € 3,47 is volgens mij het hoogste bedrag. Denk dat je in Nederland € 2,20 betaald zou hebben en nu moeten ze vanuit Engeland naar hier. Er zijn geen verdere kosten als je uit Engeland spullen laat komen.

12

Sorry, ik had dit topic verder niet gevolgd. Ik heb het inderdaad bij een engelse ebay winkel gekocht. Het heet "world of moulds" en het viel wel mee met de verzendkosten, ik had er nog een paar maletjes bijgekocht. Nog altijd veeeeeeel goedkoper dan bv de mallen van first impressions.
Even een tip voor het kopen van taartspulletjes op ebay: inloggen op ebay.co.uk. Dan heb je onder de sectie "crafts"een hele afdeling met cake decorating spullen. Als je je vier cijfers van je postcode ingeeft zie je meteen wat de verzendkosten naar Nld. zijn.
Enneh natuurlijk een Paypal account openen om te betalen. Tegenwoordig hoef je geen creditcard meer te hebben, maar kun je je account ook koppelen naar een nederlandse bankrekening.
Succes!

13

3,47 is niet veel. Ik heb bij  verkopers bedragen gezien van 8 euro.
En dan zou ik nog iets van 8 euro kwijt zijn voor 1 zo'n mal en dan vind ik 16 euro best veel. Ga eens verder zoeken naar andere die t goedkoper verzenden.

thx koekie, ga zo eens zoeken.

14

world of moulds heeft  zeep moulds  dus NIET geschikt voor etenswaren

15 Laatst bewerkt door crisje (06-10-2010 14:34)

koekie schreef:

Sorry, ik had dit topic verder niet gevolgd. Ik heb het inderdaad bij een engelse ebay winkel gekocht. Het heet "world of moulds" en het viel wel mee met de verzendkosten, ik had er nog een paar maletjes bijgekocht. Nog altijd veeeeeeel goedkoper dan bv de mallen van first impressions.
Even een tip voor het kopen van taartspulletjes op ebay: inloggen op ebay.co.uk. Dan heb je onder de sectie "crafts"een hele afdeling met cake decorating spullen. Als je je vier cijfers van je postcode ingeeft zie je meteen wat de verzendkosten naar Nld. zijn.
Enneh natuurlijk een Paypal account openen om te betalen. Tegenwoordig hoef je geen creditcard meer te hebben, maar kun je je account ook koppelen naar een nederlandse bankrekening.
Succes!

Wow, die heeft veel moulds. thx voor de tip. (gaat weer geld kosten  :lol: )
En wat ik ervan begrijp (tja...zelfs de engelse juf zei tegen mij na velen bijlessen....jij zult t nooit leren  :( )
Als je er 5 koopt mag je er 1 gratis uitzoeken? (en als ik er 10 koop, mag je er dan 2 uitzoeken?)
Ik zie net op hun site dat de moulds daar goedkoper zijn.
Ik kan trouwens niet vinden waar ik mijn postcode in kan voeren.

16

monique53 schreef:

Volgens hun wel geschikt.
Our moulds can be used for sugarcrafts,

jewellery making, candles & soaps

Mijn engels is bar slecht maar ik weet dat sugarcrafts iets is wat bij t taartgebeuren gebruikt wordt.

17

monique53 schreef:

Ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt. Kan het nergens vinden, er staat duidelijk dat het voor sugercraft is. Doet er ook niet toe, ik ben blij met m'n malletjes en niemand is ziek van m'n taart geworden  ;)