Onderwerp: [FEEDBACK]Taartje voor 2de verjaardag

Taart voor onze jongste die 2 werd.
Graag jullie feedback,1ding wel al weer geleerd,plaatje laten liggen alssie ligt,anders krijg je zwarte plekken 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK]Taartje voor 2de verjaardag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Taart voor onze jongste die 2 werd.
Graag jullie feedback,1ding wel al weer geleerd,plaatje laten liggen alssie ligt,anders krijg je zwarte plekken 
ik vind hem hartstikke leuk hoor..Wat voor feedback zou je willen eigenlijk? De bovenkant ziet er prima uit en de zijkanten zie ik niet goed genoeg. Heb je eerst een zwart plaatje gemaakt en daar de kleuren op gelegd? Zo lijkt het...Misschien maken lijntjes met een sugargun het wat platter zodat je niet 3 lagen op elkaar hebt? Maar verder ziet het er top uit hoor..
Zitten je sprieten in rietjes??
Ja heb de sprietjes in een rietje gedaan.
En het plaatje op een zwartplaatje.
Ben bang dat alsik het zo puzzel het uit elkaar valt met erop leggen of helemaal uit de vorm raakt
Ja heb de sprietjes in een rietje gedaan.
En het plaatje op een zwartplaatje.
Ben bang dat alsik het zo puzzel het uit elkaar valt met erop leggen of helemaal uit de vorm raakt
Tip: vlak je randjes wat af van hetgeen wat je eerst hebt gesneden. Dan leg je het volgende stukje er op en blijft het goed plakken. Wanneer je het op een plastic hoesje puzzelt draai ik het op een ander hoesje om (onderkant dus nu boven)en probeer hem dan goed neer te leggen. Wie weet heb je er wat aan 
Ik vind hem hartstikke HIP!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK]Taartje voor 2de verjaardag