1

Onderwerp: Voorstellen en Vraag

Hoi Allemaal,

Ik ben Harsha 30 jaar, mama van Milan 5 en Myrthe van 9 maandjes.. Woon samen met de papa van Myrthe... OP 11-11-11 gaan wij trouwen  :)  Mijn vriend heeft ook nog 2 jongens uit een eerder huwelijk, Thijs van 9 en wout van 6!

Ik heb vroeger wel eens taarten gemaakt maar er nooit in verder gegaan..Wil dat wel weer gaan doen  ;)

Nu is mijn vraag aan jullie wie in de buurt van Breda maakt taarten op bestelling? Ik ben opzoek naar iemand die een taart kan maken voor de 1ste verjaardag van mijn dochter (5-1), tevens een taart voor haar grote broer die 10 jaar (12-1)wordt, een taart voor Milan(7-4), en een taart voor haar andere broertje(5-9)..en vooral de bruidstaart voor 11-11-11.

Is er iemand van jullie die mij kan en wil helpen, of iemand van jullie die weet waar ik dan terecht kan?

Ik hoor t heel graag van jullie!

Groetjes Harsha

2

Re: Voorstellen en Vraag

Hoi Harsha,   Welkom op dit forum!!! Je kunt eventueel een vraagje zetten bij BAKKEN VOOR ANDEREN.... dan krijg je vast reacties uit de buurt!!!

Pluk de dag!
liefs, Anita

3

Hoi Anietje!

Dank je wel voor je reactie!

Ik zal mijn vraag daar stellen ;)

Groetjes Harsha

4

Hi! Ook hier? :D

Welkom!

Forget love, i'd rather fall in chocolate!

5

hi, leuk dat ik je hier tegenkom, ben de zus van sanne(en mama op sinte maerte ;) ) hmm, taart voor myrthe ga ik niet meer redden he... wat voor taart en voor hoeveel personen zou je willen voor 12-1. Misschien dat ik eens kan kijken of het me gaat lukken??ik maak voor sanne,nou ja voor mijn nichtje dan he, de taart voor 15e, zie je misschien nog wel, groetjes masja

6

masja-76 schreef:

hi, leuk dat ik je hier tegenkom, ben de zus van sanne(en mama op sinte maerte ;) ) hmm, taart voor myrthe ga ik niet meer redden he... wat voor taart en voor hoeveel personen zou je willen voor 12-1. Misschien dat ik eens kan kijken of het me gaat lukken??ik maak voor sanne,nou ja voor mijn nichtje dan he, de taart voor 15e, zie je misschien nog wel, groetjes masja

haha, zie nu je mail bij bakken voor anderen staan, fijn dat je iemand hebt, weet je zeker dat je een leuke taart hebt he! fijne verjaardag en tot ziens misschien 15 januari?