1

Onderwerp: Bij de Lidl: Gebakspuit

Bij ons is sinds kort een Lidl gevestigd.
We kregen nu net de nieuwe folder en daar staat nu een Gebakspuit
in. Ideaal voor het maken van koekjes en het versieren van gebak, staat in de advertentie. Met 10 vormschijfjes en 8 mondstukken. Capaciteit ca. 100 ml.
Heeft iemand hier ervaring mee en is het inderdaad erg handig?
Hij kost € 7,99.
Alvast bedankt voor jullie input en wat doen jullie er precies mee?
http://i15.photobucket.com/albums/a387/Durac_00/lidl.jpg

2

Re: Bij de Lidl: Gebakspuit

Ik heb bijna precies dezelfde als koekjesspuit. Hij is alleen wat groter (langer). Je kunt er koekjesdeeg in doen en met die platte malletjes vormpjes maken. Best wel mooi, maar het deeg moet zo zacht zijn dat 't toch niet zo'n succes is. Ik kreeg gewoon kramp in mijn handen.
Voor Royal Icing zijn de mondjes zeer geschikt. Al ben ik toch meer van de wegwerpzakjea, je hebt dan meer gevoel met wat je doet.

Famke84 schreef:

Ik heb bijna precies dezelfde als koekjesspuit. Hij is alleen wat groter (langer). Je kunt er koekjesdeeg in doen en met die platte malletjes vormpjes maken. Best wel mooi, maar het deeg moet zo zacht zijn dat 't toch niet zo'n succes is. Ik kreeg gewoon kramp in mijn handen.
Voor Royal Icing zijn de mondjes zeer geschikt. Al ben ik toch meer van de wegwerpzakjea, je hebt dan meer gevoel met wat je doet.

Dat is dan toch dezelfde? Ik heb hem ook, ooit eens bij AH gekocht. Voor koekjes vond ik hem tegenvallen. Maar van de week heb ik hem idd uit het stof getrokken om eens RI te proberen.

Groetjes Karine

4

Ok dank jullie wel, ik heb wel door dat ik mijn 8 euro beter aan iets anders kan spenderen.