Onderwerp: Dierendag, hondenkoekjes..
Gisteren was het koekjesdag (wist ook niet dat het bestond) en vandaag dieren dag dus heb ik gisteren koekjes gemaakt voor vandaag
Beetje veel foto's gemaakt

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dierendag, hondenkoekjes..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren was het koekjesdag (wist ook niet dat het bestond) en vandaag dieren dag dus heb ik gisteren koekjes gemaakt voor vandaag
Beetje veel foto's gemaakt

die zien er schattig uit
Wat leuk gemaakt! En meteen een soort how-to, leuk om te zien hoe je het hebt opgebouwd.
Maar eh, ze zijn toch wel gewoon voor jezelf en niet voor de hond?
Wat leuk gemaakt! En meteen een soort how-to, leuk om te zien hoe je het hebt opgebouwd.
Haha...ja ze zijn inderdaad voor mezelf...
Maar ik heb het recept van de zeeuwse bloem gebruikt en ben er niet kapot van...de koekjes zijn erg zacht 
wat leuk zijn die!
Geweldig!!! helemaal top dat je vandaag zelfs met bakken aan dierendag denkt!!! 
Taartiana schreef:Wat leuk gemaakt! En meteen een soort how-to, leuk om te zien hoe je het hebt opgebouwd.
Haha...ja ze zijn inderdaad voor mezelf...
Maar ik heb het recept van de zeeuwse bloem gebruikt en ben er niet kapot van...de koekjes zijn erg zacht
He wat jammer dat ze niet zo lekker zijn als je had gehoopt. Volgende keer dus maar een ander recept uitproberen. Ik heb nog weinig ervaring met koekjes bakken, dus kan je geen goede tips geven. Heb me nu eerst gestort op het taarten maken en wat cupcakes, dus de volgende uitdaging zouden de koekjes kunnen zijn. Misschien heb jij tegen die tijd hèt perfecte koekjesrecept ontdekt!
wat leuk zeg!
Wist ook niet dat er zoiets bestond als een koekjesdag maar ik heb het meteen in mijn agenda genoteerd en het is nu al mijn favoriete dag van het jaar!!
Ik vind je koekjes superleuk geworden en het ontwerp heel origineel!
Welk recept heb je gebruikt?
Ik gebruik in m'n koekjes ook altijd Zeeuws bloem en ik heb juist het idee dat ze er veel krokanter van worden...
Gaaf!!
Die zijn echt heel erg leuk geworden.
oooh wat een werk maar wat is het resultaat geweldig!!!
Welk recept heb je gebruikt?
Ik gebruik in m'n koekjes ook altijd Zeeuws bloem en ik heb juist het idee dat ze er veel krokanter van worden...
Ik heb half zeeuwse bloem gebruikt half patent bloem zoals hier op het forum stond.
Ik snap er ook niks van...deeg heeft ongeveer 14 uur in de koelkast gelegen. Maar als ik de koekjes aan de zijkant vastpak kan ik er zo een deuk in drukken
Misschien heeft er iemand nog een tip...
Anders moet ik het nog een keer maken om te zien of ik ECHT niet iets verkeerd heb gedaan, maar het deeg maken leek heel normaal dus dat lijkt me bijna uitgesloten....
Ow, heb er wel een drupje valille en drupje citroen aroma ingedaan maar dat zou toch niet uit mogen maken ?
Ik ga dit topic trouwens even melden of die niet ( ook) bij de howto's mag, vind je dat goed? Het is namelijk supergoed stp-voor-stap geshowd 
Ik ken dit recept niet (bedoel je brosse koekjes?) maar er lijkt me niks mis mee. En de koekjes lijken op de foto ook gaar aan de bruine randjes te zien. Ik snap er niks van...
Misschien de oven langer voorverwarmen en de koekjes toch nog iets langer in de oven?
Ik ga dit topic trouwens even melden of die niet ( ook) bij de howto's mag, vind je dat goed? Het is namelijk supergoed stp-voor-stap geshowd
mag bij de how to's
maar ik kan hem alleen verplaatsen, dus dan is hij hier weg. Nicole kan hem ook zelf daar opnieuw openen 
Ik ken dit recept niet (bedoel je brosse koekjes?) maar er lijkt me niks mis mee. En de koekjes lijken op de foto ook gaar aan de bruine randjes te zien. Ik snap er niks van...
Misschien de oven langer voorverwarmen en de koekjes toch nog iets langer in de oven?
Dit recept heb ik gemaakt. De oven was heel lang voorverwarmd dus daar kan het niet aan liggen....
Ga het nog maar een keer proberen, heb nog bloem dus...Benodigdheden:
150 gram tarwe patent bloem
150 gram zeeuwse bloem
100 gram witte basterdsuiker
225 gram roomboter
30 gram volle melk
10 gram bakpoeder
snuf zout
eventueel 1 tl smaakje (bijvoorbeeld: vanille, citroen of amandel)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dierendag, hondenkoekjes..