1

Onderwerp: iemand een idee voor een jongenstaart 15jaar moeilijk!!!! heeeeeelp

please help me ik kan me niet verplaatsen in wat een jongen van die leeftijd bezighoud!!!! jonger en ouder is makkelijker maar vijftien is zo een leeftijd te oud voor kinds en te jong voor volwassen taart :(

2

Re: iemand een idee voor een jongenstaart 15jaar moeilijk!!!! heeeeeelp

wat zijn zijn hobbys?
anders kun je misschien een donkerblauwe taart maken met een soort van heelal er op..

succes

Enthousiaste groet, Maxime

3

ik weet geen hobby de papa heeft een taart gevraagd maar geen hobby ofzo

4

mijn zoon wordt volgende maand 16...
Hij en zijn vrienden houden zich vooral bezig met muziek ( MTV/TMF ), msn, gamen, merk kleding en chillen  :lol:

5

een telefoon (Blackberry, iPhone, etc.) namaken? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=85190

6

Ja, idd de blackberry is ook zeer populair bij ze !!

7

ik vond het ook erg moeilijk om iets te verzinnen voor mijn 15 jarige zoon , heb toen maar het logo van zijn favoriete kledingmerk gemaakt lacoste   http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=116588

8

Een telefoontje naar de vader kan heel verhelderend werken. M.a.w. gewoon even navragen wat de hobby's / interesses van de jongen zijn.

Carpe Diem !

9

Ik heb er niet zo lang geleden eentje gemaakt voor mijn 14 jarige zoon een gameconsole. In zijn geval een x-box (wel het oude model want dat wilde hij zelf graag). Maar ik snap wel dat je het moeilijk vind. Succes ermee en ik hoop dat je snel wat gevonden hebt ;)