1

Onderwerp: Uki studio 100

voor de verjaardag van de kleine Elias een Uki taart, nog niet zoveel van te vinden, maar gelukkig kende ik het door mijn eigen zoontje van bijna 3.

Uki slaapt in een zonnenbloem, die heb ik proberen namaken door het 'flapjes'principe toe te passen, maar dan met 2 lagen flapjes, was de eerste keer en is me reuze meegevallen op een klein foutje na.

De vleugeltjes van Uki zijn niet zo goed te zien op de foto's en hij ligt een beetje te stijf naar mijn eigen gevoel ...

gevuld met 2 lagen chocomousse en afgesmeerd en ingedijkt met een goeie dikke laag cocosbc

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VIGIK76P.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ELTRNZCI.jpg

opmerkingen zeker welkom!!!!

2

Re: Uki studio 100

Wat een heerlijke vrolijke taart :thumb:

Superleuk gedaan met die zonnebloem flapjes!

Kirsten

4

Heel leuk gemaakt (alleen niet handig om de nesquik achter de taart te laten bij het nemen van de foto)
Maar een super leuke taart. :thumb:

Als je elke dag doet wat je leuk vind....hoef je nooit meer te werken (Gandhi)

5

Ken het poppetje niet... Maar je taart is super!!! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

6

ja uki is een nieuw studio 100 figuurtje, zie je savonds vaak op ketnet als ik me niet vergis... is een heel schattig kleurrijk figuurtje, je moet maar eens googlen naar 'uki ketnet'

en ja de doos nesquick had ik beter uit het zicht gehaald :D

7

Ik ken hem ook niet, maar ik vind het erg leuk gedaan met die zonnebloem.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

8

heel leuk gedaan met die zonnebloem  :Y

9

thnx!

ik wilde al lang eens flapjes doen, dit leek me de geschikte taart. heb de how to snel eens gelezen, en dan de logica doorgetrokken, omdat ik 2 rijen flapjes wilde... ben er best trots op, had een klein foutje, maar dat heeft uki verborgen :D

10

Ziet er leuk uit. Ik ken dit figuurtje ook niet, maar de taart is mooi geworden :Y

Ieder moment is een taartmoment
Groetjes, Harriët

11

heel leuk gedaan!
had hem al gezien bij lisa  tussen haar facebook foto's
samen met haar vorige taart en die vond ik ook echt leuk :)

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

12

margreth, hihi je kent lisa en de kleine Elias dan? ;) Maar je maakt zelf ook taarten zie ik?! heb je eventjes toegevoegd op FB, kan ik je taartjes ook wat bewonderen ;)

13

nee ik ken lisa en elias niet persoonlijk!
Hebben elkaar leren kennen via het 9maand forum waren samen zwanger en hebben daar heel lang met een hele groep gezellig gekletst
en aangezien ik in nl woon hebben wij elkaar "nog" niet ontmoet
hopelijk binnenkort een keer :)
en de meeste taartjes van mij staan op mijn album link website onder mn naam maar heb je toegevoegd leuk ben benieuwd naar de rest van je taartjes :)

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

14

ahha dan ga ik daar ook eens piepen ;)

15

leuk!