Re: Op dezelfde dag...
Wat een mooie taart!
Dat kan echt niet meer stuk morgen!
Heel veel succes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op dezelfde dag...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een mooie taart!
Dat kan echt niet meer stuk morgen!
Heel veel succes!
ziet er prachtig uit Etty....veel succes morgen en vooral veel plezier natuurlijk!
Superrrrrr! Veel succes morgen!
Geweldig!
Super kleurencombi, de ccs boven op zijn heel erg leuk en hij ziet er ook heerlijk uit!
Prachtig! En veel succes morgen (waar ik niet aan twijfel )
Gefeliciteelrd. Ik zou die bloemen op die prachtige taart en cc's nog wel iets dichterbij willen zien. Ze zien er namelijk echt geweldig uit.
Succes met je werkruimte.
Prachtig helemaal ! Heel veel succes morgen en erna natuurlijk ook, maar dat zal zeker lukken
Groetjes
Deffie
En ik ben jaloers wat jij allemaal op een dag doet en dan ook nog AL om half 11 in je bed liggen!!!
Hahaha, dat dacht ik ook!!!
Je taart is super! Ik hoop morgen een stukje te mogen proeven, want ik ga er een uur voor rijden om je shop (en jou ) te zien hoor!
Groetjes, José
Wat ziet dat er geweldig uit! Heel veel succes morgen met de opening; geniet er van!!!
Jol321 schreef:En ik ben jaloers wat jij allemaal op een dag doet en dan ook nog AL om half 11 in je bed liggen!!!
Hahaha, dat dacht ik ook!!!
Je taart is super! Ik hoop morgen een stukje te mogen proeven, want ik ga er een uur voor rijden om je shop (en jou) te zien hoor!
Groetjes, José
Waaaaahhhh!!! Kom je ook! Wat supergezellig! Kom je samen met Annemieke zeker? Echt leuk! Maarre niet teveel van de shop verwachten hoor, het is zo te zeggen klein maar fijn
wauw echt heel erg gaaf! heb je het met fondant gedaan zoja welke kleurstoffen heb je gebruikt?
Schitterende taart,hele mooie cc's,nog van harte gefeliciteerd met je nieuwe ruimte
echt prachtig!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op dezelfde dag...