1

Onderwerp: Publisher vraagje!

Ik heb in Publisher een soort van nieuwsbriefje gemaakt en die wil ik graag versturen, maar dat gaat automatisch via outlook.

Nu wil ik dit eigelijk graag versturen via windows live mail, waarmee ik me mail altijd mee verstuur.

Iemand enig idee of dit gaat? Het moet dus niet als bijlage verstuurd worden maar echt als mail...

Alvast bedankt!!

2

Re: Publisher vraagje!

Volgens mij kan dat niet  automagisch :think:
Outlook en Publisher horen beide bij de Office suite, vandaar die integratie.
Kun je je publisher-product niet opslaan als pdf oid?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

:Y  Opslaan als pdf gaat, en dan?
Ben ernstig een leek in dit soort dingen  :rolleyes:

4

Toevoegen aan een mail, iedereen in BCC zetten en naar jezelf of een eigen adres sturen dat je er voor aanmaakt (mailing@cupcakies.nl of zo :P)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Heb je je windows live mail account geintergreerd in outlook met de outlook connector?
Dan kun je in publisher kiezen voor bestand verzenden, in het scherm wat dan verschijnt kun je een account kiezen van waaruit je wil verzenden...windows live mail in jouw geval.

Groetjes Maji

6

@Marianne, ik heb hem nu als bijlage (pdf) verstuurd, en heb al verschillende leuke reactie's op gehad binnen een half uur! Dus bedankt voor de hulp dit houden we er maar in geloof ik  :Y

@Maji, nee dit zegt me allemaal niks wat je nu schrijft, ik zal een googlen wat een outlook connector is  :o