1

Onderwerp: wie heeft dit ooit geprobeerd?

hoi,

kan je bakken in die ronde schaaltjes van de action? ze zien er RVS uit, heb het nog niet geprobeerd. ik heb geen Ikea in de buurt, dus das geen optie.

Ik wil weten of iemand dit al eens heeft geprobeerd en wat er dan gebeurd.
Volgens mij kan hooguit het bakje stuk gaan verder niks...maar toch.

alvast bedankt!

Groetjes Christa!

2

Re: wie heeft dit ooit geprobeerd?

Ja hoor,daar kan je gewoon in bakken.Er gebeurd niets mee.
Ik vind ze alleen kokend en kokend heet als je ze uit de oven haalt.
Dus goed oppassen.......

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

3 Laatst bewerkt door Esther68 (04-10-2010 13:35)

Ik heb wel begrepen dat die van Action of Xenos minder goed zijn om te bakken dan die van IKEA. Heeft met het materiaal te maken geloof ik. Die van IKEA zijn van RVS, en die van de Action en Xenos hebben een laagje RVS, daaronder zit chroom. Wat niet zo goed is voor de gezondheid om mee te bakken. Ik heb die van IKEA. Toen ik eens bij Xenos was heb ik toch even gekeken naar die schaaltjes. Aan de binnenkant zat een soort aanslag wat bij die van de IKEA niet zit. Wanneer je via de zoekfunctie 'blanda' intypt kom je veel topics tegen hierover  ;)

4

ik heb de blandavormen van de action
en geen problemen ermee tot nu toe

groetjes ellis mama van 3 bengeltjes en 1 engeltje

5

ik heb inderdaad ook in die van de action gebakken en ging prima. Alleen is het wel zo dat ze minder mooi rond zijn als die van de ikea.

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

6

Ik heb ze van beide maar je merkt geen verschil met bakken.Denk alleen dat ze van Action niet zo lang mee gaan als die van de Ikea.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

7

hoi meiden,

ga het proberen in me oven. het is om proeftaartjes mee te maken, en als ze dan niet lang meegaan is het nie erg. voor dat geld kan ik er nog tien bij de action kopen.

bedankt meiden

Groetjes Christa!

8

Het chroom waar die schaaltjes van de action van gemaakt zijn is schadelijk voor de gezondheid als er in gebakken wordt. Je ziet het niet als er een minimaal stukje vanaf schilferd maar het zit wel in je taart. Ik zou ze zeker niet gebruiken als je voor anderen bakt. Is het voor jezelf dan kan je voor jezelf bekijken of je het risico wilt nemen.

Gebruik dan de repen methode dan kan het geen kwaad.

Groetjes Sandra

9

oke dan....heel appart dat ze dan weer stoffen gebruiken van schadelijk matriaal.hij is dan dus niet voor de oven gemaakt.

Groetjes Christa!

10

ik zat nog eens te denken: als ik nou reepjes bakpapier tegen de zijkant plak (met bakspray) en daarin de biscuitbeslag, zal het dan ook nog schadelijk zijn voor de gezondheid???

Ik woon in de kop van noord holland en de Ikea is echt ver weg! Dus ja, geen optie. de repen techniek is laatst mislukt, eigen schuld, had de reepjes 1 kant op gedaan i.p.v kruislinks (als je snap wat ik bedoel)

Groetjes Christa!

11

hallo Christa,

Ik moet het even kwijt, maar elke keer als ik iets van jou lees, valt mij maar een ding op, (wat voor intressants je ook schrijft)
Je avatar, wat een lekker bekkie heeft dat kindje, het lijkt een beetje op dat jochie van een reclame spotje. ook zo'n leuk kindje

Sorry moest het even kwijt, mocht dit je kindje zijn dan mag je er trots op zijn

Groetjes Yvonne

12 Laatst bewerkt door Christa163 (04-10-2010 22:44)

@Yvonne,

Dank je! Dat is Lisanne, 17 maanden en mijn dochter O-) ! En ik ben zekers trots op haar :o , dat lieve bekkie trekt iedereen aan lijkt wel, whahahahaha, het is ook zo'n moppie :Y !
http://i246.photobucket.com/albums/gg94/christavincent/IMG_5050.jpg

Groetjes Christa!