1

Onderwerp: [FEEDBACK] Bruidstaart met paarse roosjes op standaard

Tadaa! Hier mijn bruidstaart van afgelopen vrijdag.

Hoewel ik een goede voorbereiding had, heb ik toch veel stress gehad. Ik heb besloten geen bruidstaarten meer te maken. Ik maak alleen nog taart wanneer ik wil en die ik mooi vind.

De marsepein scheurde op twee lagen en ik had geen nieuw meer om 't te vervangen. Zo goed mogelijk weer heel gemaakt. Ik was echt niet tevreden, maar gelukkig was het bruidspaar blij. Daar gaat het tenslotte

http://i239.photobucket.com/albums/ff153/MarleenWoudenberg/P1010860.jpg

Alle taarten zijn gevuld met Saroma aardbeienbotercreme, lemoncurd en aardbeienjam.

2

Re: [FEEDBACK] Bruidstaart met paarse roosjes op standaard

Erg netjes en strak!

Vind persoonlijke die kleine roze bloemetjes niet leuk erbij staan, die had ik denk ik weggelaten. De taart heeft dat niet nodig. Met alleen de paarse roosjes was ie al goed geweest! :)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Vond ik ook, amar de opdracht was ook roze bloemen.

Ik zou eerst om en om roze en paarse rozen doen per laag, maar ik vond de kleurencombi niet mooi.   O-)

Ik zou persoonlijk de blaadjes een iets diepere groen kleur geven. Deze is nogal fel waardoor het nep lijkt.
Verder chapeau voor deze taart! :thumb:

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

5

Mooie taart, netjes afgemaakt.

Ik zou persoonlijk de rozen iets breder gemaakt hebben en korter hebben afgesneden zodat ze niet zo rechtop staan zeg maar. Ik vind de roze bloemetjes juist wel weer leuk, zo zie je maar smaken verschillen!
De randjes zijn  netjes afgewerkt en ook de lagen zijn allemaal even hoog! :thumb:

Tip voor de volgende keer (want kom op je gaat vast nog wel eens een bruidstaart maken): zorg dat je altijd reservere materiaal in huis hebt, zo heb je veel minder stress en het is zo lang houdbaar!!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

6

Ik vind hem prachtig hoor!  :thumb:

Dat is toch een TAART waard!

7

Ik vind het een mooie bruidstaart.

En in mijn beginnersogen denk ik dan: zonde als je dit kan om het dan nooit meer te doen... maar als je er zoveel stress van hebt gehad, kan ik me voorstellen dat je er even klaar mee bent hoor. Ik hoop hier nog meer taartjes van je voorbij te zien komen, waar je in ieder geval wel veel lol aan hebt beleefd bij het maken, want dat is toch ook erg belangrijk!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

8

Ik vind dat je een mooie taart hebt gemaakt. Zie de scheurtjes in het bovenste taartje, volgende keer (en doe nou écht gewoon een volgende keer..) gewoon back-up materiaal en er is minder stress. Verder zou ik de blaadjes idd iets dieper groen hebben gekleurd (of gedust) en niet plat op de taart hebben gelegd maar met een kleine bolling..maar je hebt gewoon een hele mooie taart gemaakt hoor!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

9

Niet meteen te streng voor jezelf zijn hoor,een volgende keer zal het je vast en zeker beter afgaan,zo'n eerste bruidstaart blijft en is natuurlijk erg spannend en nieuw.
De kleur wit vind ik erg mooi :Y  en je roosjes had ik misschien iets minder hoog gemaakt zodat ze minder hoog op de taart waren komen te staan,je kapsels zijn wel mooi hoog.
Dus gewoon na een tijdje weer eens proberen :)
Niet opgeven hoor!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl