1

Onderwerp: joepie!!! Mijn eerste taart gemaakt!

... En ben er zo gelukkig mee! Na heel wat uurtjes studeren hoe ik het doen moest, knutselen (en ook wel wat scheld- en smijtwerk :o ) is het dan toch gelukt!
Het is voor m'n broertjes verjaardag morgen en ik ben wel heel benieuwd naar wat hij er van vindt!
Het is een biscuittaart met daarin banketbakkersroom en jam. Moet ik hem eigenlijk in de koelkast bewaren tot morgen? Of is kamertemperatuur ook goed?

Liefs, Anna

http://i56.tinypic.com/2841sy.jpg
http://i53.tinypic.com/fz4ynn.jpg

-----een goed resultaart is goud waard!-----

2

Re: joepie!!! Mijn eerste taart gemaakt!

die ziet er goed uit!
Ik zet mijn taarten wel altijd in de koelkast, die staat niet zo overdreven koud. Haal hem er meestal een half uurtje voordat die gegeten wordt eruit.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

Leuke taart! Knap voor de eerste! Enne.... dat er nog maar vele mogen volgen! En natuurlijk proficiat met je broer.

Banketbakkersroom wel in de koeling bewaren! En inderdaad, half uurtje voor opdienen eruit: kan iedereen hem ook uitgebreid bewonderen  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Dank je wel! Oké dan zet ik 'm in de koelkast. Hoeft 'ie dan niet afgedekt te worden?

-----een goed resultaart is goud waard!-----

5

Verschillen de meningen over....
Ikzelf doe dek een taart nooit af. Wel even opletten wat er verder nog in de koelkast staat: knoflook, uien, en vis e.d. wél goed afdekken/inpakken!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

leuk!

7

Mooi taartje en mooie kleuren!

8

Heey,

Leuke taart! Heeft 'ie gesmaakt?
Ben benieuwd naar de volgende nichtje! ;)

9

heel mooi gedaan ga zo door :thumb:

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

10

Heel mooi gedaan vooral als het je 1e nog maar is!
Ik doe de taarten altijd in een taartbak (plastic doos) in de koelkast, vooral, zoals hierboven al stond, om geur en smaak overdracht te voorkomen.

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl