1

Onderwerp: ff voorstellen

Hallo,

Ik ben Jonie, ik ben 33 jaar, getrouwd en heb 3 kinderen. En sinds een paar maanden ook besmet met taarten virus.... :lol:

Helaas heb ik door de kinderen en mijn werk niet zo heel veel tijd om taarten te maken maar probeer toch elke gelegenheid aan te grijpen. Heb er ondertussen al een aantal gemaakt en een paar daarvan heb ik al geshowed hier op het forum.

Ik wil binnenkort ook workshops gaan volgen en hoop dat jullie tips hebben met welke ik het beste kan beginnen.

Groetjes Jonie......

2

Re: ff voorstellen

Hoi Jonie,

Allereerst welkom hier! Je moet bij jezelf even bedenken wat je precies wilt leren. Zelf geef ik workshops in de basis, boetseren, cupcakes etc!

Er zit bij jou vast wel iets in de buurt! :)

Ook op www.infotaartje.nl kun je veel workshops vinden!

Veel succes!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Dank je wel voor de informatie. Ik heb op de site gekeken en er worden genoeg workshops gegeven bij mij in de buurt. Hier ga ik evenrustig naar kijken binnenkort.

Groetjes Jonie

4

Welkom Jonie!!

Hier op het forum staan ook oproepje voor fröbelavonden misschien ook leuk met een paar mensen uit de omgeving fröbelen.

Veel plezier!!

5

Welkom, en veel bakplezier :)

6

Mischa schreef:

Welkom Jonie!!

Hier op het forum staan ook oproepje voor fröbelavonden misschien ook leuk met een paar mensen uit de omgeving fröbelen.

Veel plezier!!

Hey, dat lijkt me idd ook leuk. Maar ff het forum afzoeken dan!! Dank je wel!