1 Laatst bewerkt door FiFi78 (03-10-2010 09:57)

Onderwerp: Wie heeft de mat atraciete KA?

Ik heb geen idee of ik hier goed sta.....anders word ik vanzelf wel verhuisd denk ik ;-)

Ik ga binnenkort dus een kitchenaid aanschaffen! jippie! mijn oog is gevallen op de mat antraciet grijze. ik heb m vandaag dus live bewonderd. Echt een erg mooie kleur.

Twijfel nog over rose en fushia (denk dat ik daar snel op uitgekeken raak) Of de zilvere is ook erg mooi.

maar wie heeft de Antarciete KA deze is integenstelling tot alle andere kleuren dus mat en ruw.

Ik twijfel dus of ik voor deze kleur moet kiezen ivm het makkelijk, of juist niet, schoonmaken van het apparaat.

sorry voor weer een kitchenaid vraag. ik hoop dat iemand deze heeft en je ervaring met mij wilt delen.

alvast bedankt!

groetjes,
fifi78
---------------------------------------------------------------------
cips... zie nu de spelfout in mijn titel  :o maar goed plaats m even naar boven........Ik weet dat Lot dr moeder m heeft in deze kleur :) gisteren toevallig gelezen... ik kan helaas de mailbutton niet gebruiken, dus Lot hoop dat je dit leest!

Geniet van elke dag!!!!

2

Re: Wie heeft de mat atraciete KA?

Ik heb sinds een jaar de antracietkleurige KA.  ik weet niet of de kleur verschil maakt bij het schoonmaken. Het oppervlak is niet helemaal glad, maar erg goed te soppen. Geen problemen mee dus.

3

Ik heb ook de KA in mat antraciet! Geen problemen met schoonmaken hoor! Ik ben er echt zo blij mee! En het is een tijdloze kleur... en zal niet vervelen (ik heb hem al bijna 2 jaar en elke keer als ik hem pak ben ik blij en trots :D)

Vind dit echt de mooiste ipv de glanzende waar je  de vingerafdrukken op ziet en alle vetvlekken.

just started

4

Oh meiden jullie hebben mij helemaal happy gemaakt! Ik was zo aan het twijfelen over de kleur. Neigde heel erg naar de rose maar denk echt dat ik daar snel op uitgekeken ben.
Idd geen last van vingerafdrukken en vetvlekken. Dat heb je bij die chrome (de duurste van de artisan) helemaal erg.....

En als het geen problemen geeft met schoonmaken....

ik heb mn keus gemaakt :D

groetjes
en hele blije medetaarten bakster! ;)

Geniet van elke dag!!!!

5

Je maakt een hele goede keus hoor :thumb:
Ik heb hem ook :Y

6

Marit schreef:

Je maakt een hele goede keus hoor :thumb: